هتل آرون مشهد Hotel Arvan Mashhad

مشهد- کوچه بازار سرشور نبش سرشور 21

هتل آرون مشهد

یک هتل 2 ستاره است که شامل 5 طبقه و 25 اتاق متنوع می شود. این هتل فاقد پارکینگ خصوصی است اما یک پارکینگ عمومی در نزدیکی این هتل قرار دارد که مهمانان می توانند با خیالی راحت خودرو های خود را در این پارکینگ قرار دهند.

هتل آرون مشهد امکانات و خدمات با کیفیتی را برای جلب رضایت هر نوع سلیقه ارائه می دهد. این هتل با هدف پاسخگویی به تمامی نیازهای مهمانان خود امکانات مختلفی همچون رستوران، پذیرش 24 ساعته، محوطه زیبا، نگهبان، دوربین و خدمات متنوع دیگر را در اختیار مسافران قرار می دهد.

امکانات عمومی هتل و اتاق ها
در صورت رزرو هریک از اتاق های هتل آرون مشهد امکاناتی چون یخچال، تلویزیون، چیلر، مبلمان و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در اختیار مهمانان قرار می گیرد. همچنین طراحی داخلی و چیدمان این اتاق ها به گونه ای صورت گرفته که مهمانان بیشترین فضا را داشته و نهایت آرامش را در این اتاق ها تجربه خواهند کرد

موقعیت و دسترسی هتل آرون مشهد
هتل آرون مشهد در منطقه ثامن، شهید اندرزگو واقع شده است. دسترسی از این هتل به حرم مطهر رضوی و بازار های معروف این شهر در کمتر از 6 دقیقه امکانپذیر خواهد بود. علی رغم اینکه این هتل در محدوده طرح ترافیک قرار دارد اما نزدیکی به مترو مرکزی مشهد هیچ گونه جای نگرانی را برای تردد مهمانان هتل آرون مشهد باقی نمی گذارد.

نمایش بیشتر
آسانسور
تلویزیون
سرویس فرنگی
صندوق امانات
کمد+رخت آویز
لوازم بهداشتی
نظافت روزانه
یخجال

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه