هتل آپارتمان برین مشهد Hotel Berin Appartment Mashhad

خیابان امام رضا - امام رضا 10 بعد از تقاطع اول

هتل آپارتمان برین مشهد

هتل آپارتمان برین در خیابان امام رضا 10 واقع شده است. این هتل آپارتمان در سال 1387 افتتاح شده و با تجربه ی 9 ساله ی خود در تلاش است تا با ارائه ی خدمات و امکانات شایسته و با کیفیت رضایت مهمانان خود را جلب کند. پرسنل این مجموعه در همه روز سال آماده پذیرایی از زائران و مهمانان عزیز می باشد.
این هتل دارای 30 واحد آپارتمانی است که شامل آپارتمان های یک خوابه (دونفره) آپارتمان رویال(پنج نفره) آپارتمان دو خوابه (پنج نفره) می باشد. کلیه واحد ها از حداکثر امکانات رفاهی برخوردار هستند. صبحانه و روم سرویس یکی از امکانات واحد ها می باشد.لابی با اینترنت رایگان و پارکینگ اختصاصی با ظرفیت شش ماشین(رایگان) نیز از دیگر امکانات این هتل آپارتمان می باشد.
موقعیت مکانی این هتل نیز از امتیاز ویژه ای برخوردار است. به طور حتم دغدغه ی هر زائر اقامت در هتلی است که در مجاورت حرم مطهر باشد مخصوصا اگر کودک یا فرد مسنی را با خود به همراه داشته باشند. اصلا جای نگرانی نیست. شما میتوانید با استفاده از خط های بی آرتی موجود در خیابان امام رضا (علیه السلام) بیشتر این مسافت را طی کنید و از پرداخت هزینه ی بالای هتل های نزدیک تر خلاص شوید .
ا

نمایش بیشتر
آسانسور
تلویزیون
چای ساز
سرویس ایرانی
سرویس فرنگی
صندوق امانات
کمد+رخت آویز
لوازم بهداشتی
نظافت روزانه
هیتر گرمایش
یخجال
نمایش همه

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه