هتل اعیان مشهدHotel Ayan Mashhad

مشهد، میدان بیت المقدس خیابان امام رضا ۲ کوچه کربلا

هتل اعیان مشهد 

دارای 55 اتاق و سوئیت در ساختمانی 7 طبقه و ظرفیت پذیرش حدود 165 نفر به صورت تمام وقت آماده سرویس دهی و پذیرش مهمانان گرامی می باشد. هتل اعیان در محدوده طرح ترافیک قرار دارد اما یک پارکینگ با ظرفیت محدود برای زائرینی که با خودرو شخصی سفر می کنند و نگران جای پارک و امنیت خودرو می باشند فراهم کرده است تا سفری بدون نگرانی داشته باشند.

امکانات هتل اعیان مشهد
لابی مجلل، آسانسور برای تردد راحت زائرین در طبقات، کافی شاپ، چای خانه سنتی، رستوران ایرانی، رستوران و فست و فود، سالن بیلیارد، اتاق چمدان، صندوق امانات در لابی، خود پرداز، صرافی برای آن دسته از زائرین که از سایر کشور ها به ایران سفر می کنند، کافی نت، شبکه پخش فیلم در لابی، تلویزیون در لابی، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی در لابی و در طبقات، سیستم اعلام حریق در لابی و در طبقات، سیستم تهویه مطبوع در لابی و در طبقات، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و در راهرو طبقات، لاندری، صبحانه رایگان، تاکسی سرویس تمام وقت برای زائرین عزیزی که برای دیدن شهر و یا خرید احتیاج به سرویس دهی دارند، جکوزی، روزنامه رایگان برای افرادی که به اخبار روز علاقه مند هستند و اتاق چمدان از امکانات هتل برای رفاه مهمانان و گردشگران می باشد. هتل اعیان مشهد یکی از هتل های خوش نام می باشد که سعی نموده تا بهترین امکانات را فراهم نماید تا جوابگوی نیاز زائرین و گردشگران باشد.

امکانات عمومی هتل اعیان مشهد
در صورت رزرو و اقامت در هتل اعیان مشهد تمامی امکانات هتل در اختیار شما قرار می گیرد تا اقامت خوب و راحتی داشته باشید. از جمله امکانات اتاق های هتل می توان به یخچال، آب معدنی رایگان، چای ساز، مینی بار باهزینه، کمد لباس، میز تحریر، رخت آویز، دراور، آباژور، میز آرایش، آینه، پاور سوئیچ، تلفن، تلویزیون، اینترنت پر سرعت و رایگان، وشبکه پخش فیلم، صندوق امانات برای نگهداری اسناد و اشیاء قیمتی، دمپایی مخصوص اتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی در اتاق، فن کوئل، چیلر، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایشی و سرمایشی مرکزی، آشپزخانه کوچک با ماکروفر، حمام اختصاصی با وان، حوله حمام، دمپایی حمام، لوازم بهداشتی صابون، شامپو، خمیر دندان، مسواک و سشوار اشاره کرد.

موقعیت و دسترسی هتل اعیان مشهد
هتل اعیان در استان خراسان رضوی، میدان بیت المقدس، خیابان امام رضا 2 ، کوچه کربلا قرار دارد. هتل اعیان به حرم مطهر امام هشتم بسیار نزدیک می باشد و زائرین می توانند با 5 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر دسترسی داشته باشند. هتل اعیان به واسطه قرار گرفتن در بهترین خیابان شهر به مراکز خرید نظیر بازار سرشور و بازار رضا نزدیک می باشد و اگر مایل هستید می توانید خرید سوغات را از مغازه هایی که در مسیرتان تا هتل قرار دارند تهیه کنید.

شهر مشهد دارای دیدنی های فراوانی از جمله آرامگاه فردوسی، قبر شیخ بهایی، مسجد گوهر شاد، کوه سنگی، طرقبه و شاندیز که بهتر است برای دیدن این مراکز حتما وقت خود را تنظیم کنید.

نمایش بیشتر
آسانسور
اینترنت در لابی
تلویزیون
چای ساز
حوله
سرویس ایرانی
سشوار
کمد+رخت آویز
لوازم بهداشتی
نظافت روزانه
یخجال
نمایش همه

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه