هتل الماس 1 مشهد Hotel Almas 1 Mashhad

مشهد، خیابان امام رضا بین امام رضا چهارم و ششم

هتل الماس 1 مشهد 

این هتل 4 ستاره دارای 9 طبقه و ظرفیت 163 اتاق با تعداد 422 تخت می باشد که شامل:

1 سوئیت پرزیدنت، 3 سوئیت رویال، 9 سوئیت 1 خوابه، 2 سوئیت ماه عسل، 20 اتاق کانکت و 128 اتاق 2 تخته و 3 تخته به همراه لابی می باشد.

از دیگر امکانات این هتل کافی شاپ الیزه و کافه الماس است که در سال 1392 افتتاح شد. و همچنین 2 رستوران و تالار به نام های الماس و چشم انداز است. اتاق کنفرانس برای برگزاری همایش ها نیز در اختیار مهمانان قرار دارد.

ظرفیت رستوران هتل الماس 1 مشهد 300 نفر با ظرفیت پارکینگ 35 خودرو می باشد. همچنین مهمانان می توانند در لابی هتل از اینترنت رایگان استفاده کنند.

کودکان زیر 3 سال دارای اقامت رایگان هستند و کودکان 3 تا 6 سال هزینه اقامت شان نیمه بها محاسبه می شود.

امکانات هتل الماس 1 مشهد

در ابتدا وارد فضای لابی با ظرفیت 40 نفر و متراژ 300 متر مربع می شوید که می توانید به صورت رایگان از اینترنت در این فضا استفاده کنید. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته در حال پاسخگویی به مسافران عزیز هستند. در صورت تمایل به صرف وعده های غذایی می توانید به رستوران های هتل مراجعه کرده و از منو غذایی موجود در آنجا غذایی عالی سفارش دهید.

همچنین خوردن یک چای دبش را در چایخانه سنتی به شما پیشنهاد می کنیم و یا اگر تمایل به استفاده از فضای کافی شاپ را دارید 2 کافی شاپ به نام های الیزه و کافه الماس در هتل قرار دارند.

از دیگر خدمات تکمیلی هتل می توان به اتاق بازی کودکان، آتلیه، اتاق ماساژ، لاندری روم (خشکشویی)، کتابخانه، اتاق چمدان، اتاق سیگار، خدمات باربری و تاکسی سرویس، خدمات ویژه معلولین، فروشگاه و مرکز خرید را نام برد.

موقعیت و دسترسی هتل الماس 1 مشهد
هتل الماس 1 مشهد در واقع در خیابان امام ضا (ع)، بین اما رضا 4 و 6 قرار دارد و از هتل با 15 دقیقه پیاده روی یا 5 دقیقه رانندگی به حرم مطهر امام رضا (ع) برسید.موقعیت این هتل به گونه ای است که در مرکز شهر مشهد قرار دارد و بسیاری از مراکز خرید مانند 17 شهریور و بازار رضا در نزدیکی هتل هستند که پیاده و یا با استفاده از ماشین می توان به آن ها دسترسی داشت.

نمایش بیشتر
تلویزیون
حوله
رستوران
سرویس ایرانی
سرویس فرنگی
سشوار
کافی شاپ
کمد+رخت آویز
لوازم بهداشتی
یخجال
نمایش همه

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه