هتل امپریال پالاس ایروان Imperial Palace Hotel

ارمنستان / ایروان

درباره هتل ایمپریال پالاس ایروان

هتل ایمپریال پالاس ایروان (Imperial Palace Hotel) یک هتل چهار ستاره در ایروان در کشور ارمنستان است که با فاصله 5 دقیقه از موزه Matenadaran و ۰٫۵ کیلومتر از موزه کاسکاد ایروان قرار دارد.هتل دارای اتاق های کوچک ولی بسیار تمیز میباشد که بنا به درخواست مسافران روزانه نظافت می شود ، لابی هتل کوچک ولی زیبا و شیک می باشد که در کنار لابی رستوران و بار قرار گرفته، رستوران هم تقریبا کوچک‌ ولی زیبا که تنوع غذاها هم در آن خیلی زیاد نیست. این هتل دارای اتاق های مجهز به تهویه کننده هوا و اینترنت رایگان Wi-Fi می باشد. تمامی اتاق ها یک مینی بار ، تلویزیون ، کتری و حمام اختصاصی همراه با سشوار دارند. میهمانان می توانند از غذاهای اروپایی ، ارمنی و گیاهی که در رستوران هتل تهیه می شود امتحان کنند. در صورت درخواست منوی رژیمی هم ارائه می شود. صبحانه روزانه به صورت بوفه و منوی باز سرو می شود.

از جمله امکانات هتل ایمپریال پالاس ایروان می توان به باشگاه ، ماساژ، استخر شنا ، پارکینگ ، رختشورخانه و اتو شویی ، خدمات بچه داری ، خدمات خانه داری ، رستوران ، سرویس اتاق ، بار ، اتاق های سیگار ممنوع ، 3 شاتل فرودگاه ، فامیلی روم و اینترنت نیز اشاره کرد.

تئاتر اپرای ارمنیان و موزه خانگی Aram Khacaturian با فاصله ده دقیقه از این هتل قرار دارند. فرودگاه بین المللی ایروان تا این هتل با ماشین 15 دقیقه فاصله دارد و فاصله ایستگاه قطار ایروان تا هتل 10 دقیقه با ماشین می باشد. . قیمت رزرو تور و اتاق در هتل چهار ستاره ایمپریال پالاس ایروان بسته به تاریخ متفاوت و در از طریق شرکت گلدیس پرواز قابل استعلام است.

از نظر مسافران هتل ایمپریال پالاس ایروان بیشترین امتیاز این هتل مربوط به موقعیت (9 از 10) و کمترین امتیاز این هتل امتیاز کلی (7.8 از 10) می باشد . این هتل میانگین امتیاز کلی عالی ( از 10) را کسب کرده و ارزش خرید آن ( از 10) می باشد.

 

 

 

 

نمایش بیشتر
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
پارکینگ
تلویزیون
رستوران
سشوار
صبحانه
صندوق امانات
لباسشویی (با هزینه)
نظافت روزانه
نمایش همه

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه