موقعیت یابی

هتل این سیتی ایروان In City Hotel Yerevan

ارمنستان / ایروان

درباره In City Hotel Yerevan

در فاصله‌ کمتر از ۲ کیلومتری میدان جمهوری آذربایجان ایروان، هتلی با امکانات و خدمات مناسبی قرار گرفته که مدت‌هاست پذیرای مهمانان و مسافرانی است که با خرید بلیط هواپیما یا اتوبوس به ایروان سفر کرده‌اند. این سیتی هتل ایروان یکی از هتل‌های خوب و با امکانات مناسب ایروان است که اقامت در آن بدون شک حسی مانند اقامت در خانه شخصی‌تان را خواهد داشت. این هتل درست در قلب ایروان واقع شده و بزرگ‌ترین امتیاز آن دسترسی به جاهای دیدنی ایروان است.

 

امکانات و خدمات عمومی هتل این سیتی ایروان

کارکنان حرفه‌ای و خوش برخورد آشنا به زبان انگلیسی یکی از نقاط قوت هتل این سیتی است که اطمینان حاصل می‌کنند تا مهمانان بدون دردسر به خدمات و امکانات موردنیازشان دسترسی و اقامتی خوشی را در هتل داشته باشند. زبان روسی و ارمنی دیگر زبان‌هایی است که کارکنان هتل به آن‌ها آشنایی دارند و این امکان را به مهمانان می‌دهند تا به راحتی با کارکنان هتل صحبت کنند. بخش پذیرش هتل کارکنان خوش برخوردی دارد که هفت روز هفته را به صورت ۲۴ ساعته فعال و پاسخگوی سوالات و نیازهای مهمانان هستند. این سیتی جزو هتل‌های با سیاست بدون سیگار است و به همین دلیل در این هتل اتاق‌ها و راهرو‌های بدون سیگار را خواهید دید اما این سیتی برای راحتی مهمانان سیگاری و غیرسیگاری خود، فضای مخصوص سیگار هم در هتل ایجاد کرده است.

مهمانانی که اقامت طولانی‌تری در ایروان خواهند داشت می‌توانند با استفاده از خدمات خشک‌شویی، لباسشویی و اتوی هتل لباس‌های خود را پاکیزه و مرتب نگه دارند. خدمات نظافت روزانه هتل نیز همواره محیط اقامتی مهمانان را پاکیزه نگه می‌دارد. خدمات رفت و برگشت فرودگاهی هتل وعده رفت و آمد بدون دغدغه را به مهمانان می‌دهد. البته استفاده از خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، شامل هزینه خواهد بود. هتل فاقد پارکینگ است و اینترنت آن به صورت رایگان در اختیار مهمانان است.

این سیتی دستگاه خودپرداز بانکی هم دارد که امکان انجام بسیاری از کارهای بانکی را در خود هتل خواهد داد. مینی‌مارکت، آسانسور و سالن زیبایی دیگر امکانات و خدمات هتل In City Yerevan هستند.

اتاق‌های هتل این سیتی ایروان

هتل در منطقه کنترون قرار دارد و پنجره‌های آن رو به شهر هستند که در شب با روشن شدن چراغ‌ها جلوه خاصی به خود می‌گیرد. اتاق‌ها با رنگ‌هایی آرامش بخش و زیبا تزیین شده‌اند. هتل دارای اتاق‌های عایق صدا و بدون سیگار است. اتاق‌های دابل روم هتل برای زوج‌ها و مسافرانی که به صورت دونفره سفر می‌کنند آماده شده تا اقامت خوشی را در ایروان تجربه کنند.

امکانات اتاق‌های هتل این سیتی ایروان

همه واحدهای اقامتی هتل این سیتی ایروان مجهز به سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی هستند. برای آسایش بیشتر در اتاق‌ها فضای نشیمن هم ایجاد شده است. صندوق امانات داخل اتاق‌ها خیال مهمانان را از بابت امنیت وسیله‌های ارزشمندشان راحت می‌کند. حمام خصوصی با دوش، دمپایی، سشوار و حوله دیگر امکانات موجود در اتاق‌های این سیتی هستند.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل این سیتی ایروان

این سیتی برای مهمانان علاقه‌مند به آشپزی خود کلاس‌های آشپزی برگزار می‌کند. آن‌هایی که جذب فرهنگ ارمنستان شده‌اند می‌توانند در تورها و کلاس‌های آشنایی با آداب و رسوم ارمنستان شرکت کنند. اگر هم اهل فعالیت‌های ورزشی باشید می‌توانید از باشگاه ورزشی هتل استفاده کرده و یا در تورهای پیاده‌روی و دوچرخه سواری هتل شرکت کنید.

رستوران هتل این سیتی ایروان

صبحانه بوفه هتل همه روزه از ساعت ۷:۳۰ دقیقه تا ۱۰:۳۰ صبح پذیرای مهمانان هتل است تا روزشان با صبحانه‌ای قوی آغاز شود.

فاصله هتل این سیتی ایروان تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه سرگئی پاراجانف: ۹۰ متر
فاصله تا موزه ملی حکاکی بر روی چوب: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا قنات هرازدان ایروان: ۰.۲ کیلومتر

نمایش بیشتر
آسانسور
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
ترانسفر فرودگاهی(باهزینه)
تلویزیون
تهویه مطبوع
رستوران
صبحانه
صندوق امانات
لباسشویی (با هزینه)
نظافت روزانه
نمایش همه

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه