هتل بستان مشهد Hotel Bostan Mashhad

خیابان اندرزگو بین اندرزگو 19 و 17

هتل دو ستاره بستان مشهد

در یک ساختمان 6 طبقه قرار دارد و دارای 40 واحد اقامتی است.هتل بستان مشهد یک هتل قدیمی است که به تازگی بازسازی شده است. طراحی اتاق های این هتل ساده است و تقریبا اکثرشان چشم اندازی رو به شهر دارند. رزرو همه اتاق ها همراه با صبحانه است و به گونه ای طراحی شده که معلولین هم بتوانند از آن استفاده کنند.

امکانات هتل بستان مشهدهتل دو ستاره بستان مشهد به طور کلی امکانات خوبی را به مهمانان خود ارائه می دهد که از میان این امکانات می توان به پارکینگ، لابی، اینترنت رایگان، صندوق امانات، آسانسور، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اتاق چمدان و نمازخانه، خانه داری، لاندری، تاکسی سرویس، خدمات باربری و… اشاره کرد.

در این هتل یک رستوران و کافی شاپ نیز وجود دارد که در رستوران انواع غذاهای ایرانی را به صورت منو انتخابی سرو می شود. در کافی شاپ هم امکان سفارش انواع دسر و نوشیدنی های سرد و گرم وجود دارد.

موقعیت و دسترسی هتل بستان مشهد
هتل دو ستاره بستان مشهد در یک فاصله کمی با حرم مطهر قرار دارد و باید آن را در لیست هتل های نزدیک به حرم قرار داد. این هتل در در خیابان اندرزگو، بعد از کوچه شوکت قرار دارد. شما می توانید با 5 تا 8 دقیقه پیاده روی خود را از این هتل به حرم مطهر ام رضا (ع) برسانید.هتل بستان مشهد همچنین نزدیک به مترو و بی آر تی است و اگر بخواهید از این هتل به هر نقطه از شهر بروید می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید.

 

نمایش بیشتر
آسانسور
تلویزیون
سرویس ایرانی
سرویس فرنگی
صندوق امانات
کمد+رخت آویز
یخجال

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه