هتل بین المللی کیش International Hotel Kish

کیش، تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا هتل بین المللی کیش

درباره هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش – International Kish Hotel – یکی از هتل های لوکس و نوساز جزیره است که فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده است. این هتل از مجموعه هتل های بین المللی مهدیا کیش است که دارای سابقه ای درخشان در زمینه هتلداری هستند. هتل های بین المللی تحت پوشش این مجموعه به دلیل امکانات و رفاهی که برای مسافران خود فراهم می کنند همواره انتخاب اول گردشگران، تجار، مقامات سیاسی و غیره بوده اند. هتل بین المللی کیش در 13 طبقه ساخته شده است و دارای 342 اتاق و سوئیت مجهز و 840 تخت است.

این هتل در زمینی به وسعت 16000 متر مربع نزیک به اسکله و ساحل دریا بنا شده است. از این رو تمامی اتاق ها، لابی، رستوران موجود در این هتل دارای چشم انداز زیبای دریای نیلگون خلیج فارس هستند. این هتل دارای پارکینگ سرپوشیده است که ظرفیت 27 خودرو را دارد و شما می توانید از این خدمات رایگان هتل نیز بهره مند شوید. این هتل به عنوان بزرگ ترین هتل جزیره شناخته می شود که با نمایی سفید رنگ در بهترین نقطه توریستی جزیره قرار دارد.

هتل بین المللی از جمله لوکس ترین و مدرن ترین هتل های جزیره کیش است. همانگونه که از نام این مجموعه می‌توان فهمید تمامی امکانات و خدمات ارائه شده در این مجموعه با هتل‌های بین المللی خارج از کشور برابری می‌کند. این امکانات را می‌توان از کیفیت غذاهای رستورانی، از نظافت و امکانات ویژه داخل اتاق‌ها یا از لابی مجلل و زیبای هتل نیز متوجه شد. این هتل به گونه‌ای ساخته شده است که گویا رسالت اولیه آن ثبت لحظات خوش و فرح بخش برای مسافران خود است. در این هتل امکان برگزاری مراسم‌ها و مناسبت‌های خاصی نظیر تولد، سالگرد ازدواج، ماه عسل و غیره نیز وجود دارد که خاطره‌ای بی‌نظیر در ذهن‌ها به ثبت برساند؛ تنها کافی است برای برگزاری هرچه بهتر این مناسبت‌ها با پرسنل مجموعه هماهنگ شده باشید. اگر شما هم در آینده ای نزدیک سفر به کیش را در لیست برنامه های خود دارید، بهتر است به سایت گلدیس پرواز مراجعه کرده و با امکانات و ویژگی های این هتل بیشتر آشنا شوید.

امکانات عمومی هتل و اتاق ها

هتل بین المللی کیش دارای امکانات ویژه ای برای معلولین است تا آن ها نیز بتوانند اقامت بی دردسر و عالی در این هتل تجربه کنند. از دیگر امکانات این هتل 5 ستاره می توان به سالن صبحانه خوری مجزا آن اشاره کرد، صبحانه در این هتل رایگان است و مسافران می توانند از سالن صبحانه خوری هتل برای خوردن این وعده استفاده کنند. علاوه بر محوطه مصفا پیرامون هتل، لابی آن نیز باظرفیت 135 نفر بسیار مجلل و شیک بوده و دارای مبلمانی با طرح های سنتی است که ترکیب بین مدرنیته و سنتی را در فضایی عالی به نمایش می گذارد.

شما می توانید از امکانات ترانسفر فرودگاهی به صورت رایگان با هماهنگی قبلی بهره مند شوید، همچنین اگر ساعت تحویل اتاق و ساعت پروازتان اختلاف زمانی بسیاری باهم دارند می توانید از اتاق چمدان هتل استفاده کنید. اگر با خودروی شخصی خود به سفر آمده اید، پارکینگ مسقف هتل به صورت کاملا رایگان در اختیار شما است؛ اما اگر خودرو ندارید می توانید از خدمات تاکسی سرویس 24 ساعته هتل استفاده کنید. از امکانات اتاق ها نیز می توان به سیستم BMS و IPTV اشاره کرد که اقامت در اتاق ها را برای مسافران سهولت بخشیده است.

نمایش بیشتر
تلویزیون
چای ساز
حوله
لوازم بهداشتی
یخجال

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه