هتل تارا مشهد Hotel Tara Mashhad

خیابان شیرازی بین شیرازی 17 و 19

هتل تارا مشهد یک هتل چهار ستاره در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) می باشد که امکانات فوق العاده ای به مهمانان ارائه می دهد. این هتل از سال 1374 فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1397 برای خدمت رسانی بهتر، بازسازی شد. هتل تارا در 11 طبقه ساخته شده و 113 واحد اقامتی مختلف دارد. تنوع اتاق ها و سوئیت های این هتل کم نظیر است و برای هر سلیقه ای، یک گزینه عالی در آن پیدا می شود.

برخی از واحدهای این هتل مجلل دارای چشم انداز حرم هستند که می توانند برای عده ای یک امتیاز مثبت محسوب شود. از جمله امکانات هتل تارا می توان به مجموعه آبی، زمین بازی کودکان، باشگاه بدنسازی، سالن اسپا، رستوران های باکیفیت، کافی شاپ، آرایشگاه مردانه، کانسیرج و… اشاره کرد.

امکانات هتل تارا مشهد
هتل تارا مشهد امکانات بسیار خوبی برای رفاه مهمانان خود تدارک دیده است. از جمله این امکانات می توان به رستوران، آرایشگاه مردانه، مجموعه آبی هتل تارا، زمین بازی کودکان، باشگاه بدنسازی، خشک شویی و کانسیرج اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل و اتاق 

مکانات عمومی واحدهای اقامتی هتل تارا مشهد شامل بوفه ویژه صبحانه، تجهیزات گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی ایرانی یا فرنگی، اینترنت رایگان با حجم محدود، صندوق امانات، تلویزیون LCD، ماهواره مرکزی، دراور، یخچال، خدمات خانه داری، کتری برقی، سشوار، مجموعه لوازم بهداشتی، کمد، تلفن با قابلیت پخش رادیو و موزیک و… می باشد. برخی از اتاق ها چشم اندازی رو به بارگاه نورانی امام هشتم (ع) دارند و برخی دیگر مشرف به بازارچه یا خیابان هستند.

موقعیت و دسترسی هتل تارا مشهد
هتل تارا مشهد در آدرس خیابان شیرازی، بین شیرازی 17 و 19، جنب باغ نادری قرار گرفته است. اگر برای زیارت به مشهد می روید، تنها در عرض چند دقیقه می توانید خود را با خودرو به حرم مطهر امام رضا (ع) برسانید و از فضای معنوی آن بهره مند شوید. کسانی که اهل پیاده روی هستند، می توانند با کم تر از 10 دقیقه پیاده روی به بارگاه ملکوتی بروند و آماده زیارت شوند.

نمایش بیشتر
آسانسور
استخر سرپوشیده
اینترنت در لابی
باشگاه ورزشی
تلویزیون
تهویه مطبوع
چای ساز
حوله
سرویس فرنگی
سشوار
سونا جکوزی
صبحانه
کمد+رخت آویز
لوازم بهداشتی
یخجال
نمایش همه

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه