هتل جم مشهد Hotel Jam Mashhad

مشهد، خیابان پاسداران، بین پاسداران ۴ و ۴/۱

هتل جم مشهد در سال 1363 در یکی از خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی در شهر مشهد افتتاح شده است، این هتل سه ستاره در سال های مختلف برای ارتقا کیفیت خدمات به مسافران خود مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته که آخرین مورد آن به سال 1396 بر می گردد. هتل جم سابقه درخشانی در صنعت هتلداری مشهد دارد و حدود 40 سال است که میزبان میهمانان حرم مطهر رضوی می باشد، کادر مجرب و مدیریت حرفه ای هتل جم همواره در تلاشند تا میهمانان با خاطره ای خوش هتل را به مقصد شهر محل سکونت خود ترک کنند.

ساختمان هتل 12 طبقه و در مجموع این طبقات 154 اتاق برای اقامت میهمانان قرار دارد، هتل پس از بازسازی های اخیر امکانات خود را به روز رسانی کرده و با خدماتی فراتر از یک هتل سه ستاره از مسافران میزبانی می کند، فاصله کم هتل تا حرم حضرت رضا (ع) و کیفیت بالای خدمات در این هتل جز دلایل محبوبیت آن در بین زائرین و مسافرین شهر می باشد. برای رفت و آمد میهمانان هتل بین طبقات آسانسور تعبیه شده تا مسافران مشکلی برای تردد نداشته باشند، همچنین پارکینگ مسقف هتل با ظرفیت پارک 50 خودرو در اختیار میهمانان هتل قرار دارد تا مسافران با خیال راحت خودروهای خود را در آنجا پارک کنند. رستوران، گشت نیمروزی، فروشگاه صنایع دستی، کافی شاپ، تاکسی سرویس و فضای سبز از دیگر امکانات هتل جم مشهد است که مسافران در مدت اقامت در این هتل می توانند از آنها استفاده نمایند.

امکانات عمومی هتل جم مشهد

امکانات عمومی آن بخش از امکانات هتل جم مشهد است که در اختیار همه مسافران هتل قرار دارد تا بتوانند اقامت با کیفیتی را در این مجموعه اقامتی در شهر مشهد مقدس تجربه کنند، از جمله امکانات رفاهی عمومی این هتل می توان به لابی، پرینتر، آسانسور، فروشگاه، نمازخانه، فضای سبز، کافی شاپ، اتاق چمدان، پله اضطراری، تاکسی سرویس، صندوق امانات، گشت نیمروزی، پذیرش 24 ساعته، کپسول آتش نشانی، خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، اتاق تلفن (اپراتور)، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، پارکینگ، سرویس حرم، تلفن در لابی، خدمات باربری، شبکه پخش فیلم، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، اینترنت در لابی، لاندری (خشکشویی)، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، خدمات برای معلولین، پرداخت ویزا و مسترکارت و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی اشاره کرد.

نمایش بیشتر
آسانسور
اینترنت در لابی
تلویزیون
چای ساز
حوله
سرویس ایرانی
صندوق امانات
کمد+رخت آویز
لوازم بهداشتی
یخجال
نمایش همه

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه