هتل خورشید هشتم مشهد Khorshide Hashtom Hotel Mashad

مشهد، بلوار شهید شوشتری، شهید شوشتری 7 انتهای شهید شوشتری 7

هتل خورشید هشتم مشهد

هتل پنج ستاره خورشید هشتم مشهد در زمینی به مساحت 7 هزار متر مربع در شهر مشهد بنا شده، ساختمان 11 طبقه این هتل زیربنایی در حدود 40 هزار مترمربع دارد و فعالیت خود را از سال 1401 آغاز کرده است. 6 طبقه از این هتل به واحدهای اقامتی و 5 طبقه به پارکینگ و خدمات رفاهی مجموعه اختصاص دارد، این هتل یکی از زیر مجموعه های گروه هتل های کوثر است. هتل خورشید هشتم مشهد خدمات و امکانات ویژه ای مانند نانوایی، رستوران، سالن همایش و کنفرانس، استخر، سونا، مجموعه آب‌درمانی و امکانات ورزشی را برای رفاه حال مسافران خود تدارک دیده و در مدت کوتاهی توانسته رضایت میهمانان خود را با درصد بالایی جلب نماید و برای آنها خاطره ای خوش از سفر زیارتی به مشهد رقم بزند.

امکانات هتل خورشید هشتم مشهد
هتل خورشید هشتم در مجاورت حرم مطهر رضوی با جدیدترین قوانین و استانداردهای هتلداری برای هتل های پنج ستاره طراحی شده و مسافران از بهترین خدمات در مدت اقامت بهره مند می شوند. پرسنل حرفه ای و مجرب این هتل پنج ستاره به صورت 24 ساعته پذیرای مسافران هستند و از میهمانان خارجی به زبان انگلیسی و عربی استقبال می کنند. در لابی شیک و مجلل هتل خورشید هشتم علاوه بر مبلمان امکاناتی مانند تلویزیون، اینترنت پرسرعت و روزنامه هم در اختیار مسافران قرار دارد. لاندری هتل هم با هماهنگی قبلی لباس های کثیف مسافران را تحویل گرفته و پس از شست و شو و اتوکشی به اتاق میهمانان در اسرع وقت ارسال می کند.

امکانات عمومی هتل خورشید هشتم مشهد
هتل پنج ستاره خورشید مشهد علاوه بر امکانات اختصاصی که برای مسافران در اتاق ها تعبیه شده، امکانات دیگری نیز به صورت عمومی در اختیار همه میهمانان هتل قرار دارد که از جمله آنها می توان به فکس، لابی، فتوکپی، آسانسور، کافی نت، فضای سبز، کافی شاپ، نمازخانه، زنگ هشدار، اتاق چمدان، پله اضطراری، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، خدمات بیدار باش، سیستم اعلام حریق، خدمات برای معلولین، اتاق تلفن (اپراتور)، خدمات CIP (تشریفات ویژه)، پارکینگ، تلفن در لابی، خدمات خانه داری، اینترنت در لابی، تلویزیون در لابی، لاندری (خشکشویی)، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در طبقات اشاره کرد.

موقعیت و دسترسی هتل خورشید هشتم مشهد

هتل خورشید هشتم مشهد در خیابان شارستان یا همان شوشتری 7 واقع شده و از یک سمت به خیابان طبرسی و از سمت دیگر به خیابان نواب صفوی راه دارد. دسترسی راحت به حرم از دلایل محبوبیت این هتل می باشد، مسافران فقط با 5 دقیقه پیاده روی می توانند خود را به درب نواب صفوی حرم برساند و به زیارت حضرت رضا (ع) مشرف شوند. نزدیکی به مراکز خرید و خطوط مترو و اتوبوس از مزیت های اقامت در این هتل 5 ستاره در شهر مشهد مقدس است.

 

 

نمایش بیشتر
آسانسور
اینترنت در لابی
تلویزیون
تهویه مطبوع
چای ساز
حوله
سرویس فرنگی
سشوار
کمد+رخت آویز
لوازم بهداشتی
میز کار
هیتر گرمایش
یخجال
نمایش همه

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه