هتل سیمرغ کیش Simorgh Hotel Kish

کیش ابتدای جاده ی جهان بعد از بازار مرجان

درباره هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ – Simorgh Hotel – یکی از هتل های ساحلی جزیره کیش است. اگر شما هم به دنبال گذراندن تعطیلات خود در مکانی رویایی و به دور از شلوغی ها و استرس شهری هستید، هتل سیمرغ بهترین انتخاب برای شما است. این هتل جزو قدیمی ترین هتل های جزیره به شمار می رود که معماری آن متفاوت بوده و تمامی اتاق های آن به صورت ویلایی طراحی و ساخته شده اند. شما با پرداخت هزینه ای مناسب و کم برای یک هتل 3 ستاره، شانس اقامت در ویلاهای کوچک کنار دریا را دارید. این تنها ویژگی مثبتی نیست که هتل سیمرغ را محبوب کرده است. این هتل دارای فضای سبز و گل های خوش بو و رنگارنگ است؛ پیاده روی در میان گلهای عطرآگین و خوش رنگ و شنیدن صدای دریا به شما حس آرامشی بی همتایی می دهد، گویی در تکه ای از بهشت در حال قدم زدن هستید. این موارد تنها ویژگی ها و امکانات این هتل سه ستاره نیستند، بلکه تجهیزات و امکانات بسیاری در آن به کار رفته است. اگر شما هم جز افراد علاقه مندی هستید که می خواهید در این هتل اقامت داشته باشید به سایت گلدیس پرواز مراجعه کنید.

معرفی هتل سیمرغ کیش

هتل ساحلی سیمرغ کیش یکی از هتل های سه ستاره و با سابقه جزیره کیش است. همان طور که از نام آن مشخص است، این هتل در ساحل قرار داشته و دارای امکانات تفریحی آبی بسیاری است. هتل سیمرغ دارای بافتی قدیمی و سنتی است، این مکان برخلاف هتل های امروزی که در ساختمان های چندین طبقه قرار دارند در یک طبقه ساخته شده است. به دلیل متراژ بزرگ این مجموعه 85 اتاق ویلایی در این هتل وجود دارد که ظرفیتی در حدود 230 نفر را دارد. این هتل باقدمت در سال 1370 ساخته شده است و به دلیل رعایت اصول و استانداردهای هتلداری بارها بازسازی و مرمت شده است، آخرین بازسازی این هتل به سال 1397 باز می گردد. بازسازی به گونه ای انجام گرفته است که هیچ اثری از قدیمی بودن در وسایل و تجهیزات آن دیده نمی شود.

این هتل دارای فضای سبز زیبا و مسیر اختصاصی برای پیاده روی و دوچرخه سواری است. تمامی این امکانات و تسهیلات در کنار قیمت مقرون به صرفه، این هتل را به یک هتل بی نظیر و مناسب برای بسیاری از مسافران تبدیل کرده است.

امکانات هتل سیمرغ

این هتل دارای امکانات رفاهی بسیاری است که می توانید با اقامت در آن از آن ها استفاده کنید. به اولین موردی که می توان در امکانات هتل به آن اشاره کرد، داشتن ساحل اختصاصی است که این هتل را در رده هتل های لوکس و درجه یک می کند. مسافران می توانند در نوار ساحلی حرکت کرده و از امکانات و تفریحات آبی استفاده کنند. از دیگر امکانات هتل می توان به مسیر دو چرخه سواری هتل اشاره کرد که به مسافران اجازه می دهد در سفر نیز به سلامتی بدن خود بیاندیشند و از زیبایی های دریا لذت ببرند. از دیگر امکانات این هتل می توان به پرسنل خوش برخورد آن اشاره کرد که با احترام کامل با مسافران ارتباط برقرار می کنند، تمام کارکنان این هتل به زبان عربی و انگلیسی نیز مسلط هستند تا خدمات بهتری به توریستان و گردشگران بین المللی ارائه دهند. این هتل دارای لابی مجلل و شیکی است که مبلمانی راحتی در آن چیده شده است و ظرفیت 45 نفر را دارد. شما می توانید قرارهای دوستانه و کاری خود را در آن برگزار کنید. در لابی هتل اینترنت به صورت پولی ارائه می شود که می توانید تهیه کرده و استفاده کنید؛ همچنین برای سرگرم شدن می توانید از تلویزیون موجود در لابی استفاده کنید.

امکانات عمومی هتل و اتاق ها

این هتل سه ستاره جزیره کیش در محوطه خود محل پارک محدودی برای مسافرانی که با خودرو خود به سفر آمده اند نیز فراهم کرده است تا از امنیت خودروهای خود نیز مطمئن شوند. از دیگر خدمات و امکانات این هتل می توان به ترانسفر فرودگاهی رایگان اشاره کرد، تنها کافی است در هنگام رزرو این مورد را نیز انتخاب کنید. همچنین از سایر امکانات هتل می توان به نمازخانه، زنگ هشدار، اتاق چمدان، خدمات بیدارباش، سیستم اعاتم حریق و اتاق تلفن اشاره کرد.

ازدیگر امکانات هتل میتوان به تلویزیون، دراور، صبحانه رایگان، مبلمان، تلفن و غیره اشاره کرد. همچنین این هتل دارای روم سرویس 24 ساعته است که می توانید از آن استفاده کنید. برخی از اتاق ها دارای سرویس فرنگی و برخی دیگر سرویس ایرانی دارند که در هنگام رزرو به این موارد دقت کنید.

نمایش بیشتر
تلویزیون
سرویس ایرانی
سشوار
صبحانه
کمد+رخت آویز
لوازم بهداشتی
هیتر گرمایش
یخجال

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه