هتل سی برگ مشهد Cibarg Hotel Mashad

مشهد، خیابان احمدآباد، ابتدای بلوار رضا نبش رضا 2

هتل سی برگ مشهد
هتل سی برگ یک هتل با سابقه در شهر مشهد می باشد و دارای 56 اتاق در یک ساختمان 6 طبقه با ظرفیت 200 تخت می باشد که در سال 1387 مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل سی برگ با پرسنل کار آزموده و مجرب به صوت تمام وقت آماده پذیرش و سرویس دهی به گردشگران و زائرین محترم می باشد و در خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد اما برای زائرین عزیزی که با خودرو شخصی سفر می کنند دارای پارکینگ می باشد تا دغدغه و نگرانی برای جای پارک و امنیت خودرو نداشته باشند و با خاطری آسوده از سفر خود لذت ببرند.

هتل سی برگ با پرسنل مجرب و تحصیل کرده افتخار میزبانی زائرین عزیز را دارد و سعی نموده تا بهترین اقامت را برای این عزیزان فراهم سازد. تمامی پرسنل هتل مسلط به زبان انگلیسی و عربی هستند تا بتوانند سرویس دهی خوبی به زائرین محترمی که از سایر کشور ها برای زیارت آمده اند ارائه دهند. توصیه می شود با رزرو اتاق اطلاعات لازم در مورد اتاق و سرویس دهی هتل داشته باشید و با اطمینان برای سفر خود برنامه ریزی کنید.

امکانات هتل سی برگ مشهد
هتل سی برگ به عنوان یک هتل با سابقه درخشان یکی از بهترین هتل های شهر مشهد است که با امکانات و خدمات ویژه ای که دارد سعی نموده تا بهترین خدمات را برای رفع نیاز های مهمانان انجام دهد. با اقامت در هتل سی برگ تمام امکانات و خدمات هتل در اختیارتان قرار می گیرد. لابی مجلل، رمپ مخصوص افراد معلول که رفت و آمد را برایشان تسهیل کند، آسانسور برای تردد راحت در طبقات، فروشگاه، کافی شاپ، رستوران، سالن همایش، نماز خانه برای انجام فرایض دینی، اتاق چمدان، اتاق سیگار، تاکسی سرویس 24 ساعته برای سرویس دهی به زائرین عزیز، صندوق امانات برای اسناد و اشیاء قیمتی مهمانان درلابی، گشت نیم روزی برای دیدن شهر مشهد، آژانس مسافرتی، پذیرش تمام وقت، ترانسفر رفت با هزینه، صرافی برای تبدیل ارز مهمانان خارجی که در هتل اقامت ارند، خدمات تور، پارکینگ، خدمات تهیه بلیط، کپسول آتش نشانی در لابی و در طبقات، خدمات خانه داری، تلفن در لابی، روزنامه، تلویزیون در لابی، سیستم اعلام حریق در لابی و در طبقات، سیستم تهویه مطبوع درلابی، لاندری، مینی بار با هزینه در لابی، کرایه اتومبیل بدون راننده، سالن بدنسازی (در حال آماده شدن برای مهمانان می باشد)، کافی نت، دستگاه واکس کفش، پله اضطراری، فکس و پرینتر از امکانات عمومی هتل سی برگ می باشد.

امکانات عمومی اتاق های هتل سی برگ مشهد
تمامی سوئیت ها دارای حمام اختصاصی، دمپایی حمام، حوله حمام، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی، دستمال، لوازم بهداشتی، یخچال، آب رایگان، مینی بار با هزینه، روم سرویس، چای ساز، کمد لباس، رخت آویز، دراور، آباژور، آینه، میز آرایش، آشپزخانه بدون امکان پخت و پز با سینک ظرفشویی و لوازم جانبی (در واحدها)، تلفن، تلویزیون، اینترنت پر سرعت و رایگان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم سرمایشی و سیستم گرمایشی، دمپایی مخصوص اتاق، مبلمان، تخت و پتو و ملحفه می باشند.

موقعیت و دسترسی هتل سی برگ مشهد
هتل سی برگ در استان خراسان رضوی، شهر مشهد، سی متری اول احمد آباد، ابتدای بلوار رضا، نرسیده به امام رضا 6 قرار دارد و در بهترین منطقه مشهد می باشد که دسترسی خوبی به حرم مطهر و مکان های خرید و دیدنی شهر دارد. هتل سی برگ در بلوار احمد آباد و نزدیک به باغ ملک آباد واقع شده است که این باغ به درخت های سر به فلک کشیده اش مشهور می باشد و به ایستگاه مترو شهری نزدیک می باشد و دسترسی به مراکز سایر نقاط را آسان می کند.

هتل سی برگ برای دسترسی زائرین به حرم سرویس ایاب و ذهاب رایگان دارد و در اطرف هتل و نزدیک آن مراکز خرید زیادی و جود دارد که مهمانان می توانند سری به این مراکز بزنند و سوغات تهیه کنند.

نمایش بیشتر
آسانسور
تلویزیون
تهویه مطبوع
چای ساز
سرویس ایرانی
سرویس فرنگی
صبحانه
صندوق امانات
لوازم بهداشتی
هیتر گرمایش
یخجال
نمایش همه

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه