هتل شهدای رودبار مشهد Hotel Shohadayeh Rodbar Mashad

خیابان امام رضا 12 حنایی 12

هتل رودبار مشهد در ۵ طبقه ساخته شده و دارای ۳۰ اتاق است. این هتل دارای یک لابی بزرگ و دلباز است که مکان مناسبی برای نشستن و استراحت کردن میهمانان و مسافران محسوب می‌ شود. متاسفانه هتل رودبار پارکینگی ندارد بنابراین مسافران در صورتی که با خودروی شخصی خود مسافرت می کنند می توانند خودرو خود را در کوچه های اطراف هتل پارک کنند. خدمات پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته انجام می شود؛ بنابراین مسافران می توانند در هر ساعت از شبانه روز به هتل مراجعه کنند.

امکانات عمومی اتاق ها و هتل رودبار مشهد
این هتل خدمات گوناگونی را برای رفع نیاز های مسافران خود در نظر گرفته است. به طور مثال هتل رودبار دارای یک رستوران با ظرفیت ۵۰ نفر است که با منوی باز طراحی شده؛ بنابراین مسافران می توانند غذاهای مورد علاقه خود را سفارش دهند و برای صرف شام و ناهار به این رستوران مراجعه کنند. از جمله خدمات دیگری که در هتل رودبار مشهد وجود دارد می توان به اینترنت پر سرعت و رایگان، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، خدمات خانه داری، خدمات ویژه معلولین صندوق امانات، کافی شاپ، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، خدمات لاندری، نمازخانه، صندوق امانات در لابی و… اشاره کرد.

موقعیت و دسترسی هتل رودبار مشهد
یکی از مزیت ‌های اصلی آن موقعیت دسترسی مناسبی است که در آن قرار گرفته، به طوری که این هتل با بسیاری از اماکن دیدنی و همچنین حرم مطهر امام رضا علیه السلام فاصله بسیار نزدیکی دارد؛ بنابراین مسافران هنگام رفت و آمد دچار مشکل نخواهد شد و می ‌توانند به راحتی اوقات فراغت خود را در مکان های تفریحی و گردشگری نزدیک هتل مانند مسجد ۷۲ تن، بازار رضا، بازار های هفده شهریور، بازار سرشور، حمام مهدی قلی بیگ، خانه داروغه، مجتمع زیست خاور و… بگذرانند.

نمایش بیشتر
آسانسور
تلویزیون
سرویس ایرانی
سرویس فرنگی
صندوق امانات
کمد+رخت آویز
لوازم بهداشتی
نظافت روزانه
یخجال

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه