موقعیت یابی

هتل نیو ویو باتومی New Wave Hotel Batumi

درباره هتل New Wave Hotel batumi

هتل نیو ویو در شهر گردشگرپذیر و شگفت‌انگیز باتومی در کشور گرجستان واقع شده‌است و برای اقامتی آسوده و مطمئن بسیار ایده آل است. هتل چهار ستاره و مدرن نیو ویو باتومی در نزدیکی جاهای دیدنی مانند مجسمه علی و نینو باتومی و ساحل و دریا قرار دارد که مزیتی مهم است و این امکان را به مسافران می‌دهد تا در مدت زمانی کوتاه به گشت‌و‌گذار در شهر بپردازند و خاطراتی ماندگار و عالی را برای خود و خانواده خود بسازند. گردشگران تفریحی و یا تجاری به راحتی می‌توانند رزرواسیون هتل New Wave Hotel را انجام دهند و در هتلی مجلل اقامتی آرام را تجربه کنند.

برای رفتن به باتومی و هتل نیو ویو می‌توانید به راحتی، خرید اینترنتی بلیط هواپیما گلدیس پرواز را انجام دهید و سپس در روز پرواز، به فرودگاه بین‌المللی باتومی پرواز داشته باشید که فاصله کمی تا هتل نیو ویو باتومی دارد. در طول مدت اقامت خود،‌ حتما به بازدید و تفریح در سواحل باتومی بروید.

امکانات و خدمات عمومی هتل نیو ویو باتومی

در هتل نیو ویو باتومی امکاناتی متنوع قرار دارد که برای راحتی هر چه بیشتر مسافران تعبیه شده‌است که شامل مواردی است از قبیل: اینترنت رایگان و قابل دسترس در همه فضاهای هتل، پارکینگ رایگان، استخر روباز فصلی، اسپا، باشگاه ورزشی، کافه و رستوران، صندوق امانات و آسانسور.

خدماتی که در هتل New Wave Hotel batumi وجود دارد نیز شامل خدمات نظافتی مانند اتو، خشکشویی و لباسشویی و نظافت روزانه، خدمات اتاق، امکانات و دسترسی ویژه معلولین، نگهداری از چمدان، هشدار بیدار باش و پذیرش ۲۴ ساعته است. قابل ذکر است که هتل مجلل نیو ویو دارای بیزنس سنتر، سالن و اتاق جلسات و کنفرانس است و کارکنان مجرب هتل قادر هستند به زبان‌های انگلیسی، ترکی و روسی با مسافران صحبت کنند.

اتاق‌های هتل نیو ویو باتومی و امکانات آنها

گردشگرانی که قصد دارند تا بلیط پرواز خارجی رزرو کنند و به شهر زیبای باتومی سفر کنند و در هتل نیو ویو چند شبی را سپری کنند، می‌توانند اتاق‌هایی مختلف، گرم و نرم و با طراحی‌ چشم‌گیر، شکوهمند و مدرن را انتخاب کنند و در آسودگی کامل استراحت کنند.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل نیو ویو باتومی بدین شرح است:

• اتاق استاندارد تویین و یا دابل
• اتاق دابل ویژه اقامت دو فرد،‌ همراه با بالکن
• اتاق خانوادگی با یک تخت دابل و دو تخت سینگل
• سوئیت جونیور با یک اتاق خواب که تخت دابل دارد و یک اتاق نشیمن همراه با یک مبل تخت خواب شو
• سوئیت اکسکیوتیو ویژه اقامت چهار فرد، با یک تخت دابل و یک مبل تخت خواب شو
در برخی اتاق‌های هتل نیو ویو باتومی چشم‌اندازی فوق‌العاده نفس‌گیر و جذاب را از شهر و دریا می‌بینید که خود جاذبه‌ای دلنشین است. در اتاق‌هایی هم که بالکن و یا تراس دارند، نمای بیرون را تماشا کنید و در زیبایی‌های باتومی غرق شوید.

داخل اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل New Wave Hotel Batumi به وسایلی با کیفیت بالا و کاربردی دسترسی دارید که اقامتی خوش و بدون دغدغه را برای شما به ارمغان می‌آورند؛ از جمله: کتری برقی، یخچال، مینی بار، میز و صندلی، تلویزیون، مبلمان، کمد لباس، تلفن، سشوار و وسایل بهداشتی در سرویس بهداشتی، حمام با دوش و یا وان و سیستم سرمایشی و گرمایشی. توجه داشته باشید که در فضای داخلی امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل نیو ویو باتومی

با اقامت در هتل خارجی لوکس و در عین حال راحت مانند هتلNew Wave Hotel باتومی، این امکان را دارید تا با تفریحات مختلفی سرگرم شوید و از سفر خود لذت ببرید. با کودکان خود می‌توانید به استخر روباز بروید و در هوایی مطلوب شنا کنید و به خصوص در بهار و تابستان از تابش پرتوهای طلایی خورشید نهایت استفاده را ببرید. یک کافه نیز در اختیار شماست تا با دوستان و یا خانواده خود دور هم بنشینید و گپ بزنید و نوشیدنی سرد یا گرم بنوشید. اگر به ورزش و مراقبت از پوست خود نیز اهمیت می‌دهید، حتما ساعاتی را در باشگاه ورزشی، اسپا و سونا هتل نیو ویو سپری کنید.

رستوران هتل نیو ویو باتومی

برای داشتن شبی به یاد ماندنی، روزی خاطره انگیز و یا صبحی پر نشاط به رستوران مجلل و شیک هتل نیو ویو باتومی بروید. خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را به سبک آشپزی محلی، آسیایی، اروپایی و یا بین المللی سفارش دهید یا به صورت بوفه میل کنید و لحظاتی خوش را سپری کنید. همچنین برای صرف میان‌وعده‌ای دلچسب هم به رستوران سری بزنید. از شیشه‌های رستوران می‌توانید نمایی خیره‌کننده از بیرون را تماشا کنید و به ویژه در روزهای بارانی که نم باران بر روی شیشه‌ها نشسته، فضایی رویایی بر رستوران حاکم است. خوب است بدانید که خوراک مخصوص کودکان و خوراک‌های رژیمی نیز در رستوران هتل نیو ویو باتومی گرجستان قابل ارائه هستند.

فاصله هتل نیو ویو باتومی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا مرکز خرید باتومی مال: ۵ دقیقه با خودرو
فاصله تا دولفیناریوم باتومی: ۱۰ دقیقه با خودرو
فاصله تا مجسمه علی و نینو باتومی: ۱۰ دقیقه با خودرو
فاصله تا تله کابین آرگو باتومی: ۱۲ دقیقه با خودرو

نمایش بیشتر
آسانسور
استخر باز
باشگاه ورزشی
پارکینگ
تلویزیون
تهویه مطبوع
چای ساز
رستوران
صندوق امانات
لباسشویی (با هزینه)
مینی بار
نظافت روزانه
نمایش همه

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه