موقعیت یابی

هتل آتنا لایف وان Athena Life Hotel Van

ترکیه / وان

هتل آتنا لایف وان (Athena Life Hotel) یکی از هتل های شهر وان ترکیه است تازه تاسیس شده و در مرکز شهر قرار دارد. شهر وان ترکیه دارای دیدنی ها و جاذبه های توریستی متعددی است و همچنین دارای مراکز خرید زیادی است که دوست داران خرید را مجذوب خود کرده و تبدیل به یک مقصد ارزان قیمت به خصوص در میان ایرانیان شده است، به همین دلیل هتل های متعددی در این شهر ساحلی وجود دارد تا جوابگوی سیل عظیم مسافر به خصوص در فصل های پیک و تعطیلات باشد.

هتل آتنا لایف وان (Athena Life Hotel) به طور خلاصه هتل آتنا، یکی از هتل های وان میباشد که در مرکز شهر و در ایپکیولو قرا دارد. همچنین هتل آتنا لایف در فاصله 5 دقیقه پیاده روی تا بازار پنیر فروشی ها، 7 دقیقه پیاده روی تا مسجد جامع وان، 9 دقیقه پیاده روی تا موزه وان، 10 دقیقه پیاده روی تا تئاتر شهر و 6.6 کیلومتر تا قلعه وان واقع شده است. در صورت اقامت در این هتل با 17 دقیقه رانندگی میتوانید به فرودگاه فریت ملن وان برسید.

این هتل دارای 41 اتاق به صورت اتاق یک تخته استاندارد، اتاق دو تخته استاندارد، اتاق سه تخته استاندارد، اتاق چهار تخته استاندارد است. اتاق ها دارای حمام خصوصی با سر دوش پهن، حوله، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، دمپایی، لوازم بهداشتی رایگان، قهوه/چای ساز، تلویزیون ال سی دی با کانال های تلویزیونی ماهواره ای، وسایل راحتی در اتاق و بطری آب رایگان هستند.

همانطور که میدانید در سفرهای خارجی، وجود اینترنت در اتاق های هتل یک امر ضروری محسوب میشود، در هتل آتنا نیز همانند سایر هتل های وان، همه ی اتاق ها دارای اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت((سرعت: 100+ مگابیت در ثانیه (مناسب برای 1 تا 2 نفر یا حداکثر 6 دستگاه)) هستند که به راحتی میتوانید به اینترنت متصل شوید. همچنین خدمات نظافت روزانه اتاق ها دایر است که با این حساب میتوانید از تمیزی اتاق ها مطمئن باشید.

یکی از امکانات هتل آتنا لایف وان این است که دارای یک رستوران است و هر روز صبحانه رایگان به صورت بوفه و سلف سرویس رایگان از ساعت 7:00 صبح تا 10:00 صبح سرو میشود. علاوه بر صبحانه، ناهار و شام در این رستوران قابل سفارش است. قابل ذکر است که رستوران در غذاهای ترکی تخصص دارد.

امکانات هتل آتنا لایف وان(Athena Life Hotel)

امکانات هتل آتنا لایف وان بسیار متعدد است. این هتل برای اینکه مسافران گرامی اقامت راحت و به یادماندنی داشته باشند، موراد زیادی در نظر گفته است که در ادامه برخی از این موراد اشاره میشود.

میز پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان در مناطق عمومی، اسپا با خدمات کامل، آبگرم(میهمانان می توانند در آبگرم هتل که خدمات کامل را ارائه می دهد، از یک درمان دلپذیر لذت ببرند. خدمات شامل ماساژ است. اسپا مجهز به سونا، اتاق بخار و حمام/حمام ترکی است؛ اسپا روزانه باز است)، تماس های محلی رایگان. از آنجاکه اتاق های هتل آتنا لایف غیر سیگاری هستند و امکان استفاده از سیگار وجود ندارد، هتل برای افراد سیگاری، مناطق سیگاری در دسترس در نظر گفته است. توجه کنید که این هتل پارگنگ اختصاصی ندارد.

 

 

نمایش بیشتر

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه