موقعیت یابی

هتل هدف ریزورت آلانیا Hedef Resort Hotel Alanya

ترکیه | آنتالیا | آلانیا

درباره هتل Hedef Resort Hotel Alanya

هتل هدف ریزورت آلانیا یک هتل ۵ ستاره است که در منطقه کوناکلی آلانیا قرار دارد و دارای دسترسی مستقیم به ساحل خصوصی است. سفر به شهر رویایی آلانیا، استراحت کردن در سواحل زیبای مدیترانه و بازدید از مناطق تاریخی این شهر جذاب همیشه وسوسه‌انگیز به نظر می‌رسد. اگر شما هم قصد سفر به شهر ساحلی آلانیا را دارید و به دنبال یک هتل هستید، پیشنهاد ویژه‌ای برایتان داریم.

واحدهای اقامتی هتل هدف ریزورت آلانیا

اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌‌‌های ماهواره‌ای، صندوق امانت و لوازم آرایشی رایگان و سشوار هستند. خدمات اتاق رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک‌شویی، اتو و لباس‌شویی بهره‌مند شوید. کارکنان هتل با دقت و توجه کافی به سوالات مهمانان و خریداران بلیط هواپیما گلدیس پرواز پاسخ داده و مشکلاتشان را برطرف می‌کنند.

امکانات رفاهی هتل هدف ریزورت آلانیا

در رستوران می‌توانید از غذاهای سلف‌سرویس میل کنید و یا از منو غداهای بین‌المللی غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید. همچنین ماشین‌های خوراکی برای دریافت نوشیدنی تدارک دیده شده برای جذاب‌تر کردن تعطیلات می‌توانید از امکانات تفریحی هتل مانند، بولینگ، تنیس، دارت، پارک آبی، بیلیارد استفاده کنید. جذاب‌ترین ویژگی هتل Hedef Resort Hotel Alanya، امکانات ورزشی و سلامت آن است. باشگاه ورزشی هتل کاملا مجهز است و با وجود استخر روباز، استخر سرپوشیده، چترهای خورشید، صندلی‌های ساحلی مکانی مناسب برای لذت بردن از آفتاب آلانیا را فراهم کرده است. همچنین با وجود سونا، جکوزی، انواع ماساژهای درمانی و حمام سنتی به نظر نمی‌رسد هتل هدف ریزورت آلانیا چیزی کم داشته باشد. هتل هدف ریزورت آلانیا دارای زمین‌بازی و استخر مخصوص کودکان، لوازم و محوطه بازی بیرونی و حتی سلف‌سرویس غذایی مناسب آنان است که به همین دلیل برای سفرهای خانوادگی به همراه کودکان بسیار مناسب است. وجود آرایشگاه مردانه و زنانه هتل هدف ریزورت آلانیا این امکان را به مسافران می‌دهد که همیشه آراسته باشند.فرودگاه قاضی پاشا در ۵۰ کیلومتری هتل است و استفاده از پارکینگ برای مهمانان رایگان است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل هدف ریزورت آلانیا

فاصله هتل تا لونا پارک آلانیا: ۹.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل کلوپاترا: ۹.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی آلانیا: ۱۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا غار داملاتاس: ۱۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه آلانیا: ۱۲.۱ کیلومتر

نمایش بیشتر
آسانسور
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
تلویزیون
تهویه مطبوع
حوله
رستوران
سرویس فرنگی
صندوق امانات
لوازم بهداشتی
مینی بار
نظافت روزانه
یخجال
نمایش همه

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه