موقعیت یابی

هتل لایف کرنر ازمیر Life Corner Hotel Izmir

ترکیه | ازمیر

درباره هتل Life Corner Hotel Izmir

هتل لایف کورنر است یکی از هتل‌های محبوب ازمیر است. این هتل ۴ ستاره در منطقه کوناک ازمیر قرار گرفته و انتخابی عالی برای گردشگرانی است که بلیط هواپیما خارجی گلدیس پرواز را خریداری کرده و قصد دارند در شهر و سواحل دیدنی ازمیر خوش گذارنی کنند. ازمیر یکی از زیباترین شهرهای ترکیه و مورد علاقه گردشگران است که با وجود هتل‌های مناسب، سفر راحت و دل‌چسبی برای مهمانان ایجاد می‌کند.

امکانات رفاهی هتل لایف کورنر

هتل لایف کورنر ازمیر از اتاق‌های راحت، پارکینگ، رستوران، مرکز اسپا، حمام ترکی و باغ تشکیل شده است. اتاق‌ها به سادگی طراحی شده‌اند تا محیطی آرام و دنج برای مهمانان فراهم کنند. این اتاق‌ها همچنین دارای تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، حمام خصوصی با دمپایی و لوازم آرایشی رایگان هستند. خدمات اتاق و نظافت روزانه در هتل لایف کورنر رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توان از خدماتی همچون اتو، خشک‌شویی و لباس‌شویی استفاده کرد.

صبحانه به صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود و برای ناهار و شام می‌توان به رستوران‌های نزدیک هتل Life Corner Hotel Izmir رفت؛ رستوران توپکاپی از رستوران‌های معتبری است که در ۱۰۰ متری هتل قرار گرفته است. ازمیر سیستم حمل و نقل عمومی مناسبی دارد که با استفاده از آن می‌توان از تمام جاذبه‌های ازمیر دیدن کرده و در عین حال در مخارج خود صرفه جویی کرد. کارکنان هتل رفتاری دوستانه دارند و در انجام وظایف خود و فراهم کردن آسایش برای مهمانان، کوتاهی نمی‌کنند.

پس از گردش در شهر می‌توانید در باغ هتل، نوشیدنی مورد علاقه خود را نوشیده و لحظات آرام و دل‌پذیری را تجربه کنید و یا با گرفتن خدماتی مثل اسپا و ماساژ خستگی را از تن دور کنید. ناگفته نماند اینترنت و پارکینگ در هتل لایف کورنر رایگان است. فرودگاه عدنان مندرس در ۱۷ کیلومتری هتل قرار دارد که با بهره گرفتن از حمل و نقل عمومی، چیزی در حدود ۳۰ دقیقه می‌شود.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل لایف کورنر ازمیر

فاصله هتل تا موزه تاریخ و هنر ازمیر: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا کلیسای سنت پولیکارپ: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا مجسمه آتاتورک: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار کمرالتی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه عدنان مندریس: ۱۷.۷ کیلومتر

نمایش بیشتر
آسانسور
استخر سرپوشیده
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
پارکینگ
ترانسفر فرودگاهی(باهزینه)
تلویزیون
تهویه مطبوع
سرویس فرنگی
صبحانه
صندوق امانات
لباسشویی (با هزینه)
مینی بار
نظافت روزانه
نمایش همه

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه