موقعیت یابی

هتل الیت نور وان Nur Hotel Van

ترکیه | وان | مرکزشهر، Şerefiye

هتل سه ستاره نور از هتل سوئیت های شهر وان ترکیه می باشد که فعالیت خود را حدوداً از یک سال قبل آغاز کرده و شامل ۲۵ اتاق است. در این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران سراسر جهان هستند. این هتل در مرکز شهر واقع شده و با خیابان جمهوریت حدودا 200 متر و تا خیابان ماراش حدوداً ۱۵۰ متر فاصله دارد. اتاق های هتل الیت نور تمیز و شیک بوده به صورت سوئیت های دو الی شش تخته بوده و هر اتاق دارای سرویس بهداشتی , حمام , سشوار , چای ساز , تلویزیون و اینترنت می باشد.

خدمات پذیرایی هتل الیت نور وان

خدمات پذیرایی هتل شامل صبحانه بوده و پرسنل هتل همه روزه از ساعت 07:30 الی 10 صبح در سالن صبحانه خوری خدمات صبحانه برای مسافران هتل ارائه می دهند . برای ناهار و شام نیز مسافران می توانند از رستوران های اطراف هتل استفاده نمایند .
هتل سوئیت الیت نور یک هتل اقتصادی برای اقامت بوده و مناسب برای مسافرینی می باشد که قصد اقامت ارزان در وان را دارند و باید سطح توقع خود را در حد یک سوئیت هتل معمولی برای اقامت پایین بیاورید البته تمامی پرسنل هتل در تلاشند اقامت خوشی را در این هتل تجربه نمایید .
هتل الیت نور فاقد کولر و سیستم سرمایشی برای فصل گرما بوده و گرمای اتاق ها در فصل زمستان از شوفاژهای تعبیه شده در هر سوئیت تامین می شود .

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دبل استاندارد شامل یک تخت خواب دونفره، اتاق خانواده شامل سه تخت خواب تک‌نفره و یک تخت خواب دونفره، اتاق تریپل استاندارد شامل یک تخت خواب تک‌نفره و یک تختخواب دونفره و آپارتمان پنج‌نفره شامل سه تخت خواب تک‌نفره و یک تخت خواب دونفره و آپارتمان کوادروپل شامل دو تخت خواب تک‌نفره و یک تخت خواب دونفره. از میان واحدهای اقامتی اشاره‌شده در این هتل اتاق‌های خانواده از اهمیت خاصی برخوردار هستند و معمولاً در هنگام سفرهای دسته‌جمعی و خانوادگی انتخاب مناسبی هستند. در داخل اتاق‌های هتل Nur Hotel Van نیز حمام اختصاصی وجود دارد. در داخل اتاق‌ها برای قرار دادن وسایل گران‌بهایتان گاوصندوق قرار داده‌شده است و دکوراسیون داخلی اتاق‌ها نیز زیبا و چشم‌نواز هستند و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. از نکات قابل‌توجه در این هتل می‌توان به رایگان بودن اقامت کودکان زیر دو سال اشاره کرد و برای کودکان ۲ تا ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس خواب جداگانه رایگان است. کودکان بالای ۵ سال نیز همانند بزرگ‌سالان هزینه اقامت دریافت می‌شود. کف همه اتاق‌ها کف‌پوش شده و فرش انداخته‌شده است و از پنجره اتاق‌ها چشم‌انداز بی‌نظیری از محوطه اطراف را می‌توانید تماشا کنید. در اتاق‌های این هتل می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، یخچال، کمد لباس و حمام اختصاصی، چای‌ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی بهره‌مند شوید. در داخل اتاق‌های این هتل اجازه استعمال سیگار ندارید و برای افراد سیگاری محل مشخصی به دور از سایر مسافران و اتاق‌ها تعبیه‌شده است.

رستوران هتل

این هتل دارای رستوران بوده و وعده صبحانه به‌صورت همه‌روزه و سرویس سلف ارائه می‌شود. برای وعده‌های ناهار و شام نیز می‌توانید به رستوران‌های نزدیک هتل سر بزنید.

فاصله هتل نور وان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا مرکز خرید ای وی ام وان: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه وان: ۷.۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه وان: ۸.۴ کیلومتر

نمایش بیشتر
آسانسور
اسموکینگ روم
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
پارکینگ
ترانسفر فرودگاهی(باهزینه)
تلویزیون
تهویه مطبوع
چای ساز
حوله
رستوران
زبان محلی و انگلیسی
سرویس فرنگی
صبحانه
صندوق امانات
کمد+رخت آویز
لوازم بهداشتی
مینی بار
نظافت روزانه
هیتر گرمایش
یخجال
نمایش همه

نکات مهم کنسلی رزرو هتل کدامند؟

• هیچ قانون یا سیاست واحدی در قبال لغو رزرو اقامتگاه وجود ندارد. هر هتلی سیاست و اصول خاص خود را در این زمینه دارد،
• شرایط کنسل کردن با توجه به نوع هتل(اعم از دو ستاره یا پنج ستاره)، نوع اتاق یک هتل و بازه زمانی سفر متفاوت است،
• قبل از اینکه اقدام به انتخاب و رزرو اقامتگاه مورد نظر خود کنید، حتما قوانین هتل را در خصوص کنسلی و استرداد مبلغ را بخوانید،
• دقت کنید که در برخی هتل ها حتی تغییر تاریخ رزرو هم به معنای کنسلی است و مشمول جریمه می شود،
• در روزهای شلوغ و پیک سفر، امکان کنسلی رزرو وجود ندارد.

قوانین هتل ‌های وان ترکیه

• همانگونه که در مقدمه هم خدمت شما توضیح دادیم، بسیاری از قوانین هتل ‌های ترکیه متناسب با قوانین جهانی هستند. مهمترین قوانینی که برای اقامت در هتل‌های این کشور باید مد نظر قرار دهید عبارتند از:

• اولین قانونی که برای رزرو اتاق در کشور ترکیه باید مد نظر قرار دهید، پرداخت حداقل هزینه در هنگام رزرو است. شما حداقل باید هزینه یک شب اقامت را در همان مرحله رزرو پرداخت کنید تا در صورتی که قصد کنسل کردن اتاق را داشته باشید، بر اساس زمانی که رزرو را لغو می‌کنید، مبلغی خسارت از پیش‌پرداخت شما برداشته شود.
• دومین قانون مهمی‌ که برای اقامت در ترکیه باید به آن توجه داشته باشید مربوط به کودکان است. همانند قوانین هتل‌های کشورمان و دیگر کشورهای جهان، اقامت هتل برای کودکان زیر دو سال رایگان و برای کودکان بین ۲ تا ۶ سال معمولاً به صورت نیم بها می‌باشد. البته ممکن است برای کودکان بین ۲ تا ۶ سال میزان تخفیف در هتل‌های گوناگون متفاوت باشد.

• مهم
ساعت چک این (check in) هتل (ساعت ورود به هتل)، از ساعت 14 الی 17 است.
ساعت چک آوت (check out) هتل (ساعت تحویل اتاق)، تا 12ظهر است.
ممنوعیت استعمال دخانیات در تمام نقاط
برای نوزادان کمتر از 2 سال هزینه ای دریافت نمی شود.
1 کودک تا سن حداکثر 5 سال در هر اتاق هزینه / دریافت نمی شود.
دارای سالن استراحت / تلویزیون مشترک
کارکنان هتل به زبان های انگلیسی یا ترکی صحبت می کنند.
برای تمیز کردن محل اقامت از مواد ضد عفونی کننده استفاده می شود.
ملافه ها و حوله ها در دمای 60 درجه سانتی گراد و بالاتر شسته می شوند
مجهز به دزدگیر امنیتی، هشدار دود، دوربین مداربسته در مکان های مشترک، دوربین مدار بسته خارج از اموال، کپسول آتش نشانی.

جهت اطلاعات بیشتر و رزرو این هتل با شماره 09109102710 تماس بگیرید.

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه