موقعیت یابی

هتل هالدی شهر وان Haldi Hotel Van

ترکیه | وان | داخل شهر

هتل هالدی وان یکی از هتل‌های ۴ ستاره در شهر وان ترکیه است که در سال 2015 تاسیس گردیده , این هتل با معماری منحصربفرد خود در یکی از کوچه های فرعی خیابان جمهوریت قرار دارد. مسافران با چند دقیقه پیاده روی می توانند به مرکز شهر دسترسی پیدا کنند. هتل هالدی 80 اتاق دارد و هر کدام از این اتاق ها شامل تلوزیون، حمام اختصاصی میباشند. خدمات و امکانات ارائه‌شده در این هتل رضایت مخاطبان بین‌المللی خود را جلب می‌کند. شهر وان جزو شهرهایی است که اکثراً ایرانی‌ها گردش انتخاب می‌کنند و با خرید و بازدید از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری سفری رویایی برای خود می‌سازند. با این حال، پیدا کردن اقامتگاهی مناسب و آسوده در این شهر یکی از مسائل جدی به شمار می‌رود که در میان هتل‌های وان اقامتگاه جذاب و شگفت‌انگیزی به نام هتل Haldi Hotel Van در این شهر توانسته تا حدود زیادی انتظارات مسافران را برآورده کند. با توجه به اینکه هتل هالدی در میان چندین رستوران و کافی‌شاپ واقع‌شده است، تنها ۲ کیلومتر با مرکز شهر وان فاصله دارد و همین دلیل سبب می‌شود تا با اقامت در آن بتوانید به نقاط مختلف شهر دسترسی آسانی داشته باشید. همچنین برای رفتن به فرودگاه شهر وان نیز فقط باید مسافت ۱۵ دقیقه‌ای را طی کنید. این هتل زیبا به دلیل موقعیت خاص خود در شهر وان امکان تماشای چشم‌انداز بی‌نظیری از شهر را به مهمانان تقدیم می‌کنند، همچنین به دلیل فاصله ۱۰۰ متری تا موزه وان بازدید از این جاذبه زیبا به همه گردشگران توصیه می‌شود. علاوه بر آن نیز می‌توان به فاصله ۵۰۰ متری این هتل تا تئاتر وان و فاصله ۲ کیلومتری تا استادیوم شهر آتاتورک اشاره کرد. چندین مرکز خرید نیز در نزدیکی این هتل وجود دارند که خبر خوبی برای دوستداران خرید است. پس اگر به دنبال محل مناسب برای خانواده‌ها هستید، هیچ جایی بهتر از این هتل نیست.

امکانات عمومی هتل هالدی وان

از امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد. شاتل فرودگاهی و ترانسفر گشت‌وگذار به همراه پذیرش ۲۴ ساعته جزو امکانات ارائه در لابی این هتل به شمار می‌روند. برای آن دسته از مسافرانی که کودک خردسال به همراه دارند، امکانات تفریحی و نگهداری از کودکان فراهم گردیده شده است. اگر به قصد کار و تجارت عازم شهر وان می‌شوید، با انتخاب این هتل می‌توانید از مرکز بیزینس بهره‌مند شده و جلسات کاری‌تان را برگزار کنید. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های ترکی استانبولی، روسی، ایتالیایی، فرانسوی، آلمانی و انگلیسی تسلط دارند. خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

همه اتاق‌های موجود در این هتل عایق صدا بوده و اقامتی با آرامش را تجربه خواهید کرد. اتاق‌های شیک هتل هالدی شامل امکاناتی مانند مبلمان، صندوق امانات، اینترنت بی‌سیم رایگان، حمام اختصاصی مجهز به دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Haldi Hotel Van عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون و سیستم سرمایشی و گرمایشی. برخی از اتاق‌ها نیز محلی برای استراحت دارند که بعد از گشت‌وگذار و خستگی روزانه می‌توانید در این قسمت استراحت کنید.

امکانات تفریحی هتل

جالب است بدانید که در هتل هالدی وان امکاناتی مانند مرکز اسپا، جکوزی، سونا، حمام ترکی و سرویس ماساژ فراهم‌شده است. به همین دلیل، اگر مهمان این هتل شوید، نشاط و شادابی همواره در چهره شما موج خواهد زد و برای سفرهای بعدی‌تان نیز مشتاق خواهید شد.

نمایش بیشتر
آسانسور
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
پارکینگ
ترانسفر فرودگاهی(باهزینه)
تلویزیون
تهویه مطبوع
حوله
زبان محلی و انگلیسی
سرویس فرنگی
سشوار
سونا جکوزی
صبحانه
صندوق امانات
کمد+رخت آویز
لباسشویی (با هزینه)
لوازم بهداشتی
مرکز اسپا
مینی بار
نظافت روزانه
هیتر گرمایش
یخجال
نمایش همه

نکات مهم کنسلی رزرو هتل کدامند؟

• هیچ قانون یا سیاست واحدی در قبال لغو رزرو اقامتگاه وجود ندارد. هر هتلی سیاست و اصول خاص خود را در این زمینه دارد،
• شرایط کنسل کردن با توجه به نوع هتل(اعم از دو ستاره یا پنج ستاره)، نوع اتاق یک هتل و بازه زمانی سفر متفاوت است،
• قبل از اینکه اقدام به انتخاب و رزرو اقامتگاه مورد نظر خود کنید، حتما قوانین هتل را در خصوص کنسلی و استرداد مبلغ را بخوانید،
• دقت کنید که در برخی هتل ها حتی تغییر تاریخ رزرو هم به معنای کنسلی است و مشمول جریمه می شود،
• در روزهای شلوغ و پیک سفر، امکان کنسلی رزرو وجود ندارد.

قوانین هتل ‌های وان ترکیه

• همانگونه که در مقدمه هم خدمت شما توضیح دادیم، بسیاری از قوانین هتل ‌های ترکیه متناسب با قوانین جهانی هستند. مهمترین قوانینی که برای اقامت در هتل‌های این کشور باید مد نظر قرار دهید عبارتند از:

• اولین قانونی که برای رزرو اتاق در کشور ترکیه باید مد نظر قرار دهید، پرداخت حداقل هزینه در هنگام رزرو است. شما حداقل باید هزینه یک شب اقامت را در همان مرحله رزرو پرداخت کنید تا در صورتی که قصد کنسل کردن اتاق را داشته باشید، بر اساس زمانی که رزرو را لغو می‌کنید، مبلغی خسارت از پیش‌پرداخت شما برداشته شود.
• دومین قانون مهمی‌ که برای اقامت در ترکیه باید به آن توجه داشته باشید مربوط به کودکان است. همانند قوانین هتل‌های کشورمان و دیگر کشورهای جهان، اقامت هتل برای کودکان زیر دو سال رایگان و برای کودکان بین ۲ تا ۶ سال معمولاً به صورت نیم بها می‌باشد. البته ممکن است برای کودکان بین ۲ تا ۶ سال میزان تخفیف در هتل‌های گوناگون متفاوت باشد.

• مهم
ساعت چک این (check in) هتل (ساعت ورود به هتل)، از ساعت 14 الی 17 است.
ساعت چک آوت (check out) هتل (ساعت تحویل اتاق)، تا 12ظهر است.
ممنوعیت استعمال دخانیات در تمام نقاط
برای نوزادان کمتر از 2 سال هزینه ای دریافت نمی شود.
1 کودک تا سن حداکثر 5 سال در هر اتاق هزینه / دریافت نمی شود.
دارای سالن استراحت / تلویزیون مشترک
کارکنان هتل به زبان های انگلیسی یا ترکی صحبت می کنند.
برای تمیز کردن محل اقامت از مواد ضد عفونی کننده استفاده می شود.
ملافه ها و حوله ها در دمای 60 درجه سانتی گراد و بالاتر شسته می شوند
مجهز به دزدگیر امنیتی، هشدار دود، دوربین مداربسته در مکان های مشترک، دوربین مدار بسته خارج از اموال، کپسول آتش نشانی.

جهت اطلاعات بیشتر و رزرو این هتل با شماره 09109102710 تماس بگیرید.

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه