موقعیت یابی

هتل کوئنتو تکسیم استانبول Taksim Cuento Hotel Istanbul

ترکیه | استانبول | تکسیم

هتل کوئنتو تکسیم استانبول ، از هتل های ۳ ستاره استانبول نزدیک میدان تکسیم است. این هتل از میدان تکسیم که شاهراه اصلی حمل و نقل داخلی در استانبول است حدود ۷۰۰ متر و از خیابان استقلال که مهمترین خیابان گردشگری ترکیه است، حدود ۱۲۰۰ متر فاصله دارد. قیمت ارزان‌تر از هتل های ۴ ستاره و ۵ ستاره در اطراف میان تکسیم، مزیت اصلی این هتل نسبت به هتل های دیگر است. این هتل در محله بی‌اغلو استانبول قرار دارد که یکی از محله‌های خوب استانبول است و تا مرکز انگشت نگاری سفارت کانادا فاصله زیادی ندارد و کسانی که برای اخذ ویزای کانادا به استانبول می‌آیند، می‌توانند بهترین استفاده را از این هتل ببرند. برای رزرو هتل کوئنتو استانبول و همه انواع تور استانبول می‌توانید با کارشناسان فلاوینگو تماس بگیرید. ضمناً آخرین تغییرات در مورد شرایط سفر به ترکیه در کرونا را هم می‌توانید از لینک داده شده مطالعه کنید.

واحدهای اقامتی هتل کوئنتو تکسیم

هتل تکسیم کوئنتو علاوه بر موقعیت مکانی خوبش امکانات رفاهی قابل قبولی را به مهمانان ارائه می‌کند ولی باید قبل از اقامت در این هتل چند نکته را در نظر داشت. دیوارهای اتاق‌های این هتل عایق صدا نیستند و برای کسانی که نسبت به این موضوع حساس باشند، دردسرساز خواهد بود ولی اگر با صداهای اطراف مشکلی نداشته باشید تخت‌های نرم و راحت تکسیم کوئنتو آن‌قدری بین گردشگران مشهور شده که بر سر زبان‌ها افتاده است.
امکانات رفاهی هتل

از امکانات هتل تکسیم کوئنتو استانبول می‌توان به مینی‌بار، تلویزیون‌های صفحه‌تخت ماهواره‌ای، حمام خصوصی مجهز و تهویه مطبوع اشاره کرد، گرچه اتاق‌ها کوچک هستند ولی این مسئله چیزی از راحتیشان نمی‌کاهد. صبحانه در هتل تکسیم کوئنتو به صورت روزانه در رستورانش سرو می‌شود اما کسانی که تمایل داشته باشند می‌توانند خوراکی‌های مقوی صبحانه را در اتاقشان میل کنند.
گفتنی است که کارکنان پذیرش هتل Taksim Cuento Hotel Istanbul به صورت تمام وقت آماده کمک‌رسانی در اموری مثل تبدیل ارز، سرویس لباسشویی، خشک‌شویی، خدمات ترانسفر فرودگاهی و کرایه خودرو هستند.

موقعیت مکانی هتل کوئنتو تکسیم

خیابان سرزنده و پرشور استقلال از جمله مکان‌هایی است که هر گردشگری که بلیط هواپیما استانبول را خریداری می کند، از آن بازدید می کند، برای همین اکثر گردشگران دوست دارند هتلی نزدیک به این خیابان را برای اقامتشان انتخاب کنند و از آن‌جایی که هتل تکسیم کوئنتو تنها ۷۰۰ متر از این خیابان فاصله دارد، دسترسی به آن خیلی راحت خواهد بود. ضمنا مرکز همایش و نمایش بین‌المللی لطفی کردار ۱.۵ و تئاتر محسن ارطغرل “Muhsin Ertugrul” ۱.۲ کیلومتر با ساختمان هتل فاصله دارد.

اماکن نزدیک به هتل تکسیم کوئنتو استانبول

کاخ دلمه باغچه تا هتل تکسیم کوئنتو استانبول: ۱.۳ کیلومتر
دریا و ساحل مرمره دنیز تا هتل تکسیم کوئنتو استانبول: ۲ کیلومتر
مرکز خرید جواهر تا هتل تکسیم کوئنتو استانبول: ۳ کیلومتر
مسجد سلیمانیه تا هتل تکسیم کوئنتو استانبول: ۳.۲ کیلومتر
کاخ توپکاپی تا هتل تکسیم کوئنتو استانبول: ۳.۲ کیلومتر

قیمت رزرو تور و اتاق در هتلهای استانبول ترکیه بسته به تاریخ متفاوت و از طریق شرکت گلدیس پرواز ملل قابل استعلام است.

نمایش بیشتر

نکات مهم کنسلی رزرو هتل کدامند؟

• هیچ قانون یا سیاست واحدی در قبال لغو رزرو اقامتگاه وجود ندارد. هر هتلی سیاست و اصول خاص خود را در این زمینه دارد،
• شرایط کنسل کردن با توجه به نوع هتل(اعم از دو ستاره یا پنج ستاره)، نوع اتاق یک هتل و بازه زمانی سفر متفاوت است،
• قبل از اینکه اقدام به انتخاب و رزرو اقامتگاه مورد نظر خود کنید، حتما قوانین هتل را در خصوص کنسلی و استرداد مبلغ را بخوانید،
• دقت کنید که در برخی هتل ها حتی تغییر تاریخ رزرو هم به معنای کنسلی است و مشمول جریمه می شود،
• در روزهای شلوغ و پیک سفر، امکان کنسلی رزرو وجود ندارد.

قوانین هتل ‌های استانبول ترکیه

• همانگونه که در مقدمه هم خدمت شما توضیح دادیم، بسیاری از قوانین هتل ‌های ترکیه متناسب با قوانین جهانی هستند. مهمترین قوانینی که برای اقامت در هتل‌های این کشور باید مد نظر قرار دهید عبارتند از:

• اولین قانونی که برای رزرو اتاق در کشور ترکیه باید مد نظر قرار دهید، پرداخت حداقل هزینه در هنگام رزرو است. شما حداقل باید هزینه یک شب اقامت را در همان مرحله رزرو پرداخت کنید تا در صورتی که قصد کنسل کردن اتاق را داشته باشید، بر اساس زمانی که رزرو را لغو می‌کنید، مبلغی خسارت از پیش‌پرداخت شما برداشته شود.
• دومین قانون مهمی‌ که برای اقامت در ترکیه باید به آن توجه داشته باشید مربوط به کودکان است. همانند قوانین هتل‌های کشورمان و دیگر کشورهای جهان، اقامت هتل برای کودکان زیر دو سال رایگان و برای کودکان بین ۲ تا ۶ سال معمولاً به صورت نیم بها می‌باشد. البته ممکن است برای کودکان بین ۲ تا ۶ سال میزان تخفیف در هتل‌های گوناگون متفاوت باشد.

• مهم
ساعت چک این (check in) هتل (ساعت ورود به هتل)، از ساعت 14 الی 16 است.
ساعت چک آوت (check out) هتل (ساعت تحویل اتاق)، تا 12ظهر است.
ممنوعیت استعمال دخانیات در تمام نقاط
برای نوزادان کمتر از 2 سال هزینه ای دریافت نمی شود.
1 کودک تا سن حداکثر 11 سال در هر اتاق هزینه / دریافت نمی شود. (نیاز به استعام داریم)
دارای سالن استراحت / تلویزیون مشترک
کارکنان هتل به زبان های انگلیسی یا ترکی صحبت می کنند.
برای تمیز کردن محل اقامت از مواد ضد عفونی کننده استفاده می شود.
ملافه ها و حوله ها در دمای 60 درجه سانتی گراد و بالاتر شسته می شوند
مجهز به دزدگیر امنیتی، هشدار دود، دوربین مداربسته در مکان های مشترک، دوربین مدار بسته خارج از اموال، کپسول آتش نشانی.

جهت اطلاعات بیشتر و رزرو این هتل با شماره 09109102710 تماس بگیرید. #هتل_استانبول #هتل-کوئنتو-تکسیم-استانبول-taksim-cuento-hotel-istanbul

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه