موقعیت یابی

هتل سوسسی لاکچری ریزورت آنتالیا Susesi Luxury Resort

ترکیه | آنتالیا | بلک

هتل فوق مجلل سوسسی لاکچری ریزورت جزو آن دسته از مجموعه های لاکچری و مدرنی می باشد که در فاصله چند قدمی از ساحل شهر آنتالیا حضور دارد و نه فقط به عنوان هتلی رویایی، بلکه نقش مجموعه ای پر از امکانات لازم را هم ایفا می کند که به منظور فراهم کردن ساعاتی خوش و تفریح های به یادماندنی برای میهمانانش ایجاد شده است. بنای عظیم این هتل پنج ستاره با تعدادی از زمین های گلف مشهور این بخش از شهر فاصله کوتاهی داشته و از طرف دیگر، مسافت ناچیزی را تا بخش مرکزی شهر بِلِک پیش روی میهمانانش قرار داده. این بدان معنی است که میهمانان فرصت خواهند داشت تا از جاذبه های تاریخی آن شهر نیز به راحتی دیدن کنند. هتل سوسِسی لاکچری مکانی است که با استخرهای شنای عظیم، درختان نخل برافراشته و باغ های سرسبز احاطه شده و فقط با یک پیاده روی 5 دقیقه ای تا ساحل دریای مدیترانه، بهشت اقامتی درجه یکی را در یکی از زیباترین نقاط آنتالیا تدارک دیده است. واحدهای اقامتی این هتل با تعداد بالای خود، گنجایش پذیرایی از 1200 میهمان را دارا هستند و از اتاق های استانداردی که رو به نمایی از دریا هستند گرفته تا انواع سوئیت های مجلل، خانه های تراس مانند که شبیه به آپارتمان شخصی طراحی شده اند و نیز ویلاهایی که در کنار فضای باز باغ هتل قرار گرفته اند تقسیم بندی شده است.

فضای وسیع و امکانات رفاهی مدرن از اصلی ترین ویژگی هایی است که در تمامی اتاق ها، ویلاها، سوئیت ها و خانه های این مجموعه دیده می شوند. در مورد برخی از این قبیل امکانات می توان به مینی بار، بالکن، تلویزیون ال ای دی تخت، امکان اتصال به اینترنت بیسیم، گاوصندوق و همینطور میز تحریر اشاره کرد. در مجموع باید گفت که گزینه های اقامتی هتل سوسِسی لاکچری ریزورت هم برای اقامت زوج ها، خانواده های سه نفره، خانواده های پر جمعیت و افرادی که هم اقامت نه چندان گران قیمت را در نظر دارند و یا افرادی که فقط به دنبال محیطی تجملی هستند مناسب خواهد بود.
قسمت پذیرایی از میهمانان هتل سوسِسی لاکچری ریزورت یکی از اصلی ترین نقاط قوت آن محسوب می شود. تعداد 2 رستوران ارائه کننده بوفه های متنوع غذایی، 6 رستوران با غذاهایی که در قالب منوی آلاکارت (انتخابی) ارائه می شوند، چند نمونه رستوران مخصوص کودکان و شیرینی فروشی و همینطور تعداد 12 مورد بار و کافه جزو خدمات این قسمت از هتل هستند. وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام میهمانان این مجموعه با نزدیک به 1000 مورد غذاهای متنوع در داخل این محل آماده و سرو خواهد شد تا نیازی به مراجعه به بیرون نباشد.
مرکز اسپا و سلامتی هتل سوسِسی لاکچری ریزورت ارائه کننده خدمات درمانی، مراقبت از زیبایی و همچنین ماساژهایی است که همگی توسط متخصصان خبره برای میهمانان علاقمند انجام داده می شوند. در کنار روش های سنتی ماساژ، اتاق های اختصاصی، سونا، حمام بخار و جکوزی، تعداد زیادی استخر شنا و سرسره آبی که قسمتی از پارک آبی مجموعه می باشند از دیگر امکانات قابل ذکر هستند.
در مورد تعدادی دیگر از امکانات رفاهی و تفریحی که این هتل برای میهمانان خود ارائه می کند می توان به امکان پرداختن به ورزش های گوناگونی مثل تنیس، بولینگ، باشگاه تناسب اندام، کلاس های حرکات موزون، پیلاتس، اسکواش، یوگا، تنیس روی میز، فوتبال، والیبال، بوچیا، دارت، بسکتبال و همینطور کلی تفریح آبی دیگر از جمله جت اسکی، غواصی، موج سواری و همینطور فراهم بودن زمین و اتاق بازی مخصوص کودکان اشاره کرد.
این مجموعه توسط میهمانانش به عنوان یکی از برترین اقامتگاه های ایده آل از لحاظ هزینه های پرداخت شده در منطقه بِلِک در مقابل خدمات ارائه شده نسبت به سایر هتل های موجود در شهر آنتالیا انتخاب شده است.
همچنین فاصله هتل سوسِسی لاکچری ریزورت تا فرودگاه آنتالیا در حدود 35 کیلومتر می باشد.

قیمت رزرو تور و اتاق در هتل های آنتالیا ترکیه بسته به تاریخ متفاوت و در از طریق شرکت گلدیس پرواز ملل قابل استعلام است.

نمایش بیشتر

نکات مهم کنسلی رزرو هتل کدامند؟

• هیچ قانون یا سیاست واحدی در قبال لغو رزرو اقامتگاه وجود ندارد. هر هتلی سیاست و اصول خاص خود را در این زمینه دارد،
• شرایط کنسل کردن با توجه به نوع هتل(اعم از دو ستاره یا پنج ستاره)، نوع اتاق یک هتل و بازه زمانی سفر متفاوت است،
• قبل از اینکه اقدام به انتخاب و رزرو اقامتگاه مورد نظر خود کنید، حتما قوانین هتل را در خصوص کنسلی و استرداد مبلغ را بخوانید،
• دقت کنید که در برخی هتل ها حتی تغییر تاریخ رزرو هم به معنای کنسلی است و مشمول جریمه می شود،
• در روزهای شلوغ و پیک سفر، امکان کنسلی رزرو وجود ندارد.

قوانین هتل ‌های آنتالیا ترکیه

• همانگونه که در مقدمه هم خدمت شما توضیح دادیم، بسیاری از قوانین هتل ‌های ترکیه متناسب با قوانین جهانی هستند. مهمترین قوانینی که برای اقامت در هتل‌های این کشور باید مد نظر قرار دهید عبارتند از:

• اولین قانونی که برای رزرو اتاق در کشور ترکیه باید مد نظر قرار دهید، پرداخت حداقل هزینه در هنگام رزرو است. شما حداقل باید هزینه یک شب اقامت را در همان مرحله رزرو پرداخت کنید تا در صورتی که قصد کنسل کردن اتاق را داشته باشید، بر اساس زمانی که رزرو را لغو می‌کنید، مبلغی خسارت از پیش‌پرداخت شما برداشته شود.
• دومین قانون مهمی‌ که برای اقامت در ترکیه باید به آن توجه داشته باشید مربوط به کودکان است. همانند قوانین هتل‌های کشورمان و دیگر کشورهای جهان، اقامت هتل برای کودکان زیر دو سال رایگان و برای کودکان بین ۲ تا ۶ سال معمولاً به صورت نیم بها می‌باشد. البته ممکن است برای کودکان بین ۲ تا ۶ سال میزان تخفیف در هتل‌های گوناگون متفاوت باشد.

• مهم
ساعت چک این (check in) هتل (ساعت ورود به هتل)، از ساعت 14 الی 16 است.
ساعت چک آوت (check out) هتل (ساعت تحویل اتاق)، تا 12ظهر است.
ممنوعیت استعمال دخانیات در تمام نقاط
برای نوزادان کمتر از 2 سال هزینه ای دریافت نمی شود.
1 کودک تا سن حداکثر 11 سال در هر اتاق هزینه / دریافت نمی شود. (نیاز به استعام داریم)
دارای سالن استراحت / تلویزیون مشترک
کارکنان هتل به زبان های انگلیسی یا ترکی صحبت می کنند.
برای تمیز کردن محل اقامت از مواد ضد عفونی کننده استفاده می شود.
ملافه ها و حوله ها در دمای 60 درجه سانتی گراد و بالاتر شسته می شوند
مجهز به دزدگیر امنیتی، هشدار دود، دوربین مداربسته در مکان های مشترک، دوربین مدار بسته خارج از اموال، کپسول آتش نشانی.

جهت اطلاعات بیشتر و رزرو این هتل با شماره 09109102710 تماس بگیرید.

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه