موقعیت یابی

هتل مرکور ترابزون Mercure Trabzon Hotel

ترکیه | ترابزون | محله یالینجاک

هتل مرکور ترابزون ، یک هتل ۵ ستاره است که در محله ای به نام یالینجاک در شهر زیبای ترابزون قرار گرفته است. در هتل مرکور ترابزون ۲۱۳ اتاق وجود دارد که در چند دسته اصلی قرار می گیرند که عبارتند از واحدهای اقامتی خانوادگی دو اتاقه، سوئیت های جونیور با یک تخت دو نفره با یک مبل تخت خواب شو ، واحدهای اقامتی سوپریور دو اتاقه با دو تخت دو نفره و اتاق های سوپریور با یک تخت کوئین. لازم به ذکر است که بعضی از اتاق ها و سوئیت های هتل مرکور ترابزون دارای چشم انداز دریا هستند.

هتل مرکور ترابزون در نزدیکی فرودگاه ترابزون قرار گرفته است و با آن حدود ۴ کیلومتر فاصله دارد و شما مسیر فرودگاه تا هتل را می توانید ظرف مدت حدودا ۵ دقیقه طی کنید. هتل هروس ترابزون با مرکز خرید اوت لت جواهر ترابزون حدود ۲ کیلومتر، با موزه ترابزون حدود ۹ کیلومتر و با صومعه کایماکلی حدود ۷ کیلومتر فاصله دارد. از طرفی شما با اقامت در هتل مرکور ترابزون می توانید به راحتی به ساحل ترابزون دسترسی داشته باشید. چراکه هتل مرکور ترابزون در نزدیکی ساحل قرار گرفته است و شما با حدود ۱۰ تا ۱۲ دقیقه پیاده روی می توانید به ساحل برسید.

هتل مرکور ترابزون به عنوان یکی از بهترین هتل های ترابزون، یک هتل لوکس و لاکچری است که انواع و اقسام امکانات رفاهی و تفریحی درجه یک را در خود جای داده است. در هتل مرکور ترابزون علاوه بر استخرهای سرپوشیده و روباز، یک مرکز اسپا فول سرویس نیز وجود دارد که در آن امکاناتی مثل باشگاه ورزشی و سونا در اختیار مهمانان قرار گرفته شده است. یکی از مواردی که باعث محبوبیت هتل مرکور ترابزون شده، این است که استخر روباز آن چشم انداز بسیار زیبایی به ساحل ترابزون دارد. گذشته از این ها، هتل مرکور ترابزون رستوران و کافه بسیار خوبی دارد که در آن ها انواع و اقسام غذاها و نوشیدنی های لذیذ و با کیفیت سرو می شود و نکته قابل توجه اینکه، رستوران و کافه این هتل دیزاین بسیار زیبایی دارند.

هتل مرکور ترابزون یک هتل مدرن است که به دیزاین آن توجه ویژه ای شده است. طراحی زیبای هتل، حتی در اتاق های آن نیز به چشم می خورد. ضمن اینکه اتاق های هتل مرکور ترابزون همگی دارای تجهیزات و امکانات خوبی هستند و در آن ها تمامی امکانات مورد نیاز از جمله تلویزیون ال سی دی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تخت خواب های راحت و لوکس و مبلمان مناسب تعبیه شده است. ضمنا در اتاق های هتل مرکور ترابزون، حمام های شخصی لوکس وجود دارد.

اگر دوست دارید که در یکی از بهترین هتل های ترابزون اقامت داشته باشید، ما به شما هتل مرکور ترابزون را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید با رزرو تور زمینی ترابزون باتومی آژانس مسافرتی ابرش پرواز در هر کدام از اتاق های ۱ تخته، ۲ تخته و ۳ تخته هتل مرکور ترابزون اقامت داشته باشید و از امکانات بی نظیر آن در ترابزون استفاده کنید.

نمایش بیشتر
آب رایگان
آسانسور
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
پارکینگ
ترانسفر فرودگاهی(باهزینه)
تلویزیون
تهویه مطبوع

نکات مهم کنسلی رزرو هتل کدامند؟

• هیچ قانون یا سیاست واحدی در قبال لغو رزرو اقامتگاه وجود ندارد. هر هتلی سیاست و اصول خاص خود را در این زمینه دارد،
• شرایط کنسل کردن با توجه به نوع هتل(اعم از دو ستاره یا پنج ستاره)، نوع اتاق یک هتل و بازه زمانی سفر متفاوت است،
• قبل از اینکه اقدام به انتخاب و رزرو اقامتگاه مورد نظر خود کنید، حتما قوانین هتل را در خصوص کنسلی و استرداد مبلغ را بخوانید،
• دقت کنید که در برخی هتل ها حتی تغییر تاریخ رزرو هم به معنای کنسلی است و مشمول جریمه می شود،
• در روزهای شلوغ و پیک سفر، امکان کنسلی رزرو وجود ندارد.

قوانین عمومی هتل ‌های ترابزون ترکیه

• همانگونه که در مقدمه هم خدمت شما توضیح دادیم، بسیاری از قوانین هتل ‌های ترکیه متناسب با قوانین جهانی هستند. مهمترین قوانینی که برای اقامت در هتل‌های این کشور باید مد نظر قرار دهید عبارتند از:

• اولین قانونی که برای رزرو اتاق در کشور ترکیه باید مد نظر قرار دهید، پرداخت حداقل هزینه در هنگام رزرو است. شما حداقل باید هزینه یک شب اقامت را در همان مرحله رزرو پرداخت کنید تا در صورتی که قصد کنسل کردن اتاق را داشته باشید، بر اساس زمانی که رزرو را لغو می‌کنید، مبلغی خسارت از پیش‌پرداخت شما برداشته شود.
• دومین قانون مهمی‌ که برای اقامت در ترکیه باید به آن توجه داشته باشید مربوط به کودکان است. همانند قوانین هتل‌های کشورمان و دیگر کشورهای جهان، اقامت هتل برای کودکان زیر دو سال رایگان و برای کودکان بین ۲ تا ۶ سال معمولاً به صورت نیم بها می‌باشد. البته ممکن است برای کودکان بین ۲ تا ۶ سال میزان تخفیف در هتل‌های گوناگون متفاوت باشد.

• مهم
ساعت چک این (check in) هتل (ساعت ورود به هتل)، از ساعت 14 الی 16 است.
ساعت چک آوت (check out) هتل (ساعت تحویل اتاق)، تا 12ظهر است.
ممنوعیت استعمال دخانیات در تمام نقاط
برای نوزادان کمتر از 2 سال هزینه ای دریافت نمی شود.
1 کودک تا سن حداکثر 11 سال در هر اتاق هزینه / دریافت نمی شود. (نیاز به استعام داریم)
دارای سالن استراحت / تلویزیون مشترک
کارکنان هتل به زبان های انگلیسی یا ترکی صحبت می کنند.
برای تمیز کردن محل اقامت از مواد ضد عفونی کننده استفاده می شود.
ملافه ها و حوله ها در دمای 60 درجه سانتی گراد و بالاتر شسته می شوند
مجهز به دزدگیر امنیتی، هشدار دود، دوربین مداربسته در مکان های مشترک، دوربین مدار بسته خارج از اموال، کپسول آتش نشانی.

جهت اطلاعات بیشتر و رزرو این هتل با شماره 09109102710 تماس بگیرید.
#هتل_آنتالیا #هتل

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه