موقعیت یابی

هتل آفتاب شرق کیش Aftabe Shargh Hotel Kish

کیش، میر مهنا ابتدای بلوار جاسک

هتل آفتاب شرق کیشAftab e Shargh Hotel – یک هتل سه ستاره در منطقه بومی نشین این جزیره زیبا واقع شده است.هتل آفتاب شرق کیش سال ۱۳۸۶ در ابتدای بلوار جاسک راه اندازی و با هدف ارتقای کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده است. ساختمان هتل در سه طبقه بنا دارای ۴۷ باب اتاق همراه با امکانات رفاهی مناسب است. نکته اول موقعیت مکانی عالی هتل آفتاب شرق است که دسترسی شما را برای کیش گردی آسان می کند. یکی از ویژ‌گی های مهم درباره این هتل نزدیکی آن به جاذبه های گردشگری کیش مانند کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، باغ پرندگان و بازار عرب هاست. فاصله هتل آفتاب شرق کیش با مراکز تفریحی و خرید کمی زیاد است اما جای نگرانی نیست چون با وجود ارایه خدمات ترنسفر از سوی این هتل شما به راحتی می توانید از اماکن دیدنی و مراکز خرید کیش دیدن کنید.

البته ناگفته نماند که Aftab e Shargh Hotel ستاره سوم خود را در سال ۱۳۹۲ اخذ کرده بود و بازسازی‌های چند سال اخیر این اقامتگاه به در راستای اخذ ستاره چهارم انجام گرفته شده است. دکوراسیون چشم‌نواز و حیرت‌آور هتل آفتاب شرق کیش در کنار سایر امکانات خوب و باکیفیت باعث انتخاب شدن این اقامتگاه توسط اکثر مسافران جزیره کیش می‌شود. فقط تصور کنید اتاق تزیین‌شده‌ای را که با امکاناتی مثل مبل، کمد، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم رایگان، حمام، لوازم بهداشتی و میز تحریر تجهیز شده و پیش روی شما قرار گرفته است.

مهمترین نکات درباره واحدهای اقامتی هتل آفتاب شرق کیش هم تمیزی، مرتبی و چیدمان زیبای آن هاست که در کنار ارایه خدمات رفاهی از سوی کارکنان خوش برخورد و کارآزموده این هتل، اقامت شما با لحظاتی آرامشبخش همراه خواهد بود. وجود یک رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و سفره خانه ای با ارایه انواع نوشیدنی های گرم و سرد در هتل آفتاب شرق کیش شما را از گشتن خوراکی و غذا در خارج از هتل بی نیاز می کند.

از امکانات عمومی هتل آفتاب شرق هم می توان به خشکشویی، کافی شاپ 24 ساعته، پارکینگ سرپوشیده و فضای سبز اشاره کرد و نیز لابی، آسانسور، روم سرویس شبانه روزی، صندوق امانات و اتاق چمدان ازجمله دیگر امکاناتی است که در هتل سه ستاره آفتاب شرق کیش به شما ارایه می شود.

 

نمایش بیشتر
آسانسور
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
پارکینگ
تلویزیون
تهویه مطبوع
رستوران
صندوق امانات
مینی بار
نظافت روزانه
نمایش همه

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه