موقعیت یابی

هتل ققنوس کیش Ghoghnous Hotel Kish

کیش، میدان امرکبیر، خیابان دانش مجتمع هتل ها

درباره هتل ققنوس کیش

هتل ققنوس کیش – Ghoghnous Hotel – در سال 1394 در جزیره کیش کار خود را آغاز کرده و حدود هفت سال از فعالیت این هتل در میدان امیرکبیر جزیره کیش می گذرد، مدیریت هتل برای بالا بردن کیفیت خدمات و به روز رسانی امکانات خود در سال 1398 اقدام به نوسازی ساختمان هتل کرده است. هتل در مرکز جزیره واقع شده و مسافران به راحتی به اسکله تفریحی، دریا و مراکز خرید جزیره دسترسی دارند و همین موضوع باعث افزایش محبوبیت این هتل دو ستاره در بین مسافران جزیره کیش شده است. هتل ققنوس در 2 طبقه با 60 اتاق پذیرای مسافران جزیره زیبای کیش می باشد، محیط دنج و سرسبز محوطه هتل در کنار کادر حرفه ای آن می تواند اقامتی دلچسب را برای شما در جزیره مرجانی کیش رقم بزند.

هتل ققنوس گزینه مناسبی برای یک سفر کم هزینه اما جذاب به جزیره زیبای کیش در خلیج فارس می باشد، این هتل دو ستاره در مرکز جزیره قرار گرفته و موقعیت مکانی آن از بسیاری از هتل های پنج ستاره جزیره هم بهتر است! مجسمه ققنوس طلایی بزرگی که در مقابل درب ورودی لابی هتل قرار گرفته، اولین چیزی است که در زمان ورود به این هتل نظر مسافران را به خود جلب می کند. لابی هتل به شکلی ساده اما شیک طراحی شده و میهمانان در زمان انجام امور پذیرش می توانند روی مبل های راحت لابی نفسی تازه کنند.

هر چیزی که برای یک دوش آبگرم نیاز باشد در پک لوازم بهداشتی اتاق برای استفاده مهمانان گرانقدر هتل به شکلی کاملا بهداشتی قرار داده شده است تا مسافران برای از تن بیرون کردن خستگی راه با فراغ باز از حمام هتل استفاده نمایند. با کنار زدن پرده های مخملی پنجره اتاق خود می توانید از تماشای منظره با صفای محوطه هتل لذت ببرید.

اگر پس از صرف یک صبحانه کامل در رستوران هتل قصد گردش در جزیره را دارید، تاکسی سرویس هتل با بهترین خودروها و مجرب ترین راننده ها آماده ارائه سرویس به میهمانان هتل می باشد. بهترین مراکز خرید جزیره در فاصله چند قدمی از هتل ققنوس قرار گرفته اند و میهمانان هتل با چند دقیقه پیاده روی به این مراکز خرید دسترسی دارند.

اغلب میهمانان هتل از نظافت اتاق ها و پاسخگویی پرسنل مجرب هتل ققنوس رضایت بالایی داشته اند، این هتل دو ستاره امکانات و خدمات مطلوبی را در حد ستاره های خود به مسافران ارائه می دهد که از جمله آنها می توان به چایخانه سنتی، رستوران، کافی شاپ، آتلیه، خدمات تور، پارکینگ، تاکسی سرویس، فضای سبز و امکان استفاده از اینترنت پرسرعت نامحدود اشاره کرد. با رزرو هتل ققنوس از گلدیس پرواز می توانید اقامتی کم هزینه اما راحت را در جزیره کیش تجربه نمایید و از خدمات پشتیبانی 24 ساعته، نظرسنجی های مداوم و تضمین قیمت مجموعه گلدیس پرواز استفاده کنید.

 

نمایش بیشتر
تلویزیون
تهویه مطبوع
حوله
سرویس ایرانی
سرویس فرنگی
صبحانه
لوازم بهداشتی
هیتر گرمایش
یخجال

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه