موقعیت یابی

هتل کیانا مشهد Hotel Kiana Mashhad

امام رضا 2 کوچه کربلا

هتل کیانا مشهد

یک هتل چهار ستاره در فاصله 500 متری بارگاه نورانی امام رضا (ع) می باشد که دارای 7 طبقه و 110 واحد اقامتی متنوع است. این هتل یک گزینه عالی و مقرون به صرفه برای کسانی است که دوست دارند در نزدیکی حرم امام هشتم اقامت داشته باشند و امکانات خوبی به آن ها ارائه شود.

هتل کیانا دارای سالن کنفرانس، مجموعه آبی، لمکده، فضای بازی کودکان، رستوران های مختلف، فروشگاه، خدمات گردشگری و… می باشد که همواره بهترین خدمات را به زائران و گردشگران شهر مشهد ارائه می دهند. این هتل از سال 1391 در زمینی به مساحت 8000 متر کار خود را آغاز کرده است. کارکنان مجرب و خبره هتل در خدمت رسانی هر چه بهتر به مسافران عزیز می کوشند و همواره سعی در جلب رضایت آن ها دارند.

امکانات هتل کیانا مشهد
هتل کیانا مشهد دارای امکانات متنوعی می باشد که باعث جلب رضایت زائران و گردشگران می شود. فروشگاهی در هتل برای تهیه انواع سوغاتی های مشهد وجود دارد و دغدغه تهیه سوغاتی را از شما می گیرد. می توانید محصولات مختلفی اعم از زعفران، نخود، کشمش، شکلات و… از این فروشگاه بخرید و به عزیزان خود به عنوان سوغاتی سفرتان هدیه بدهید. فضایی به نام لمکده در بام هتل کیانا مشهد قرار گرفته که می توانید برای استراحت به آن سر بزنید و از تماشای چشم انداز حرم امام رضا (ع) لذت ببرید.

خدمات گردشگری نیز در هتل ارائه می شود که به شما اجازه می دهد از تورها و گشت های آن استفاده کنید و به دیدن جاذبه های دیدنی مشهد بروید. تورهای تفریحی هتل شامل مقاصد مختلفی نظیر طرقبه، شاندیز، جاغرق، زشک، اخلمد، گلمکان، آرامگاه فردوسی، موزه آستان قدس رضوی، باغ و موزه نادری، آبشار درود، مقبره خیام نیشابوری، آرامگاه عطار، آرامگاه کمال الملک، آرامگاه بی بی شطیطه، آرامگاه محمد محروق، آرامگاه استاد مشکاتیان، مسجد چوبی کاروانسرای شاه عباسی، بازار نیشابور و… می شود.

مجموعه آبی هتل کیانا مشهد دارای استخر، جکوزی، سونا بخار، سونا خشک، حمام ترکی و سالن ماساژ بوده که باعث شادابی و نشاط مسافرین می گردد. رستوران های هتل کیانا مشهد از دیگر امکانات هتل هستند که لذت صرف غذای باکیفیت را به شما هدیه می دهند. فضای بازی کودکان، سالن کنفرانس و جلسات، صرافی، پرینتر، فکس، فتوکپی، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، اتاق اپراتور، نمازخانه، صندوق امانات، خشک شویی، زنگ هشدار، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، دستگاه واکس کفش و… از دیگر امکانات این هتل چهار ستاره محسوب می شوند.

موقعیت و دسترسی هتل کیانا مشهد
هتل کیانا مشهد در آدرس خیابان امام رضا، کوچه امام رضا 2، کوچه کربلا واقع شده است. این هتل حدود یک کیلومتر تا حرم فاصله دارد که دسترسی به بارگاه ملکوتی امام رضا را برای زائرین آسان می سازد. تنها با 10 دقیقه پیاده روی می توانید خود را از محل اقامتتان به حرم مطهر برسانید و راز و نیازتان را آغاز کنید.

نمایش بیشتر
آسانسور
اینترنت در لابی
ترانسفر فرودگاهی(باهزینه)
تلویزیون
سرویس ایرانی
سرویس فرنگی
کمد+رخت آویز
لوازم بهداشتی

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه