موقعیت یابی

هتل پانوراما کیش Panorma Hotel Kish

جزیره زیبای کیش، میدان ساحل، ابتدای بلوار رودکی، روبروی برج دیپلمات

درباره هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما کیش – Panorama Hotel – یکی از لوکس‌ ترین هتل های پنج ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که کمتر از سه سال از افتتاح آن می‌گذرد. وقتی که در بلوار رودکی کیش در مقابل هتل پانوراما از تاکسی پیاده شوید، برجی 15 طبقه را در مقابل خود می بینید که شکوه و زیبایی آن بسیار چشم نواز است. پرسنل حرفه ای و آموزش دیده این هتل با روی گشاده و در نهایت مهمان نوازی به مسافران خوش آمد می‌ گویند، پرسنل هتل پس از انجام امور پذیرش بدون هیچ معطلی شما را به سمت اتاق تان راهنمایی خواهند کرد که در حین بالا رفتن با آسانسور شیشه ای هتل می توانید چشم انداز زیبای جزیره را هم تماشا کنید.

در اتاق های مجلل و مدرن هتل پانوراما همه چیز به شکل بسیار منظم و آراسته در کنار هم قرار گرفته و برای یک استراحت دلچسب آماده است. یک دوش آب گرم قبل از استراحت خستگی راه را از تن شما بیرون می کند، در هر اتاق هتل پانوراما حوله ها به صورت کاملا استریل در پکیج های بهداشتی قرار داده شده است تا مسافران با خاطری آسوده از آنها استفاده نمایند. می توانید پس از استحمام، یک خواب آرام را با زیر سرگذاشتن بالشت های نرم در فضایی آرامش بخش و راحت تجربه نمایید یا با کنار زدن پرده های اتاق از تماشای منظره جزیره با نوشیدن یک فنجان قهوه نهایت لذت را ببرید.

با خوردن یک صبحانه مفصل در رستوران هتل پانوراما که از تازه ترین مواد اولیه آماده شده، روز خود را برای خرید و تفریح در جزیره با انرژی کامل آغاز کنید. برای رفتن به بازارهای کیش کافیست چند قدمی پیاده راه بروید تا به مرکز خرید پردیس در نزدیکی هتل برسید، خاطره اقامت خوش در هتل پانوراما قطعا تا سال های طولانی از ذهن شما بیرون نخواهد رفت و یک تجربه شیرین و ماندگار برای شما از سفر به کیش خواهد بود. برای رزرو اتاق ها و سوئیت های هتل پنج ستاره پانوراما جزیره کیش می توانید از مشاوره تخصصی کارشناسان گلدیس پرواز استفاده کنید و در سایت ما فقط با چند کلیک به آسانی بر اساس مدت زمان اقامت در جزیره اتاق مورد نظر خود را با بهترین خدمات و قیمت رزرو نمایید.

نمایش بیشتر
آسانسور
تلویزیون
تهویه مطبوع
حوله
سرویس فرنگی
سشوار
سونا جکوزی
صبحانه
کمد+رخت آویز
هیتر گرمایش
یخجال
نمایش همه

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه