موقعیت یابی

هتل خورشید تابان مشهد Hotel Khorshid Taban Mashhad

مشهد، خیابان امام خمینی، خیابان پاسداران جنب فرمانداری

هتل خورشید تابان مشهد

یکی از هتل های چهار ستاره نزدیک به حرم امام رضا است که مهمانان با اقامت در آن دسترسی آسان و سریع برای زیارت در حرم مطهر رضوی خواهند داشت. این هتل دارای 7 طبقه با آسانسور، 72 اتاق و 273 تخت در مجموع است. همچنین مهمانان با اقامت در این هتل چشم انداز زیبایی رو به محوطه هتل خواهند داشت.

هتل خورشید تابان مشهد علاوه بر ارائه امکانات رفاهی کامل و تجهیزات به روز در هریک از اتاق های خود، پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 80 خودرو رایگان و لابی با ظرفیت 30 نفر را نیز در اختیار مهمانان قرار می دهد. مهمانان می توانند در لابی هتل خورشید تابان مشهد اوقات فراغت خود را سپری کرده و از اینترنت رایگان آن استفاده کنند. موقعیت قرار گیری این هتل نیز به گونه ای است که خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد و هیچگونه جای نگرانی برای دسترسی از این هتل به حرم امام رضا (ع) و بازارهای معروف مشهد وجود ندارد.

امکانات عمومی هتل و اتاق ها
هتل خورشید تابان مشهد نیز مانند تمامی هتل های دیگر دارای امکانات و خدماتی است که در اختیار تمامی مهمانان قرار می گیرد. این امکانات عبارتند از شبکه فیلم داخلی، صندوق امانات، میز تحریر، میز کار، تلفن، دراور، مبلمان، قفل الکترونیک درب اتاق، کارت هوشمند اتاق، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، مینی بار رایگان، کف پوش، موکت، سشوار حمام، دوش، حوله حمام، دمپائی، دمپائی در حمام، سرویس فرنگی، اتاق عایق صدا(Sound Proofing)، آب معدنی رایگان، پنجره دوجداره، چیلر، فلاسک، میز توالت(آرایش)، میز و صندلی، مینی بار با هزینه، پاور سوئیچ، جا لباسی و تلویزیون. مهمانان با اقامت در هر یک از اتاق ها و سوئیت های این هتل از تمامی امکانات ذکر شده برخوردار خواهند شد.

موقعیت و دسترسی هتل 

هتل خورشید تابان مشهد بلوار امام خمینی، خیابان پاسداران، جنب فرمانداریواقع شده است. این هتل در فاصله کمی از حرم امام رضا (ع) و بازارهای معروف این شهر قرار دارد.

نمایش بیشتر
آسانسور
اینترنت در لابی
تلویزیون
چای ساز
حوله
سرویس ایرانی
سرویس فرنگی
سشوار
کمد+رخت آویز
لوازم بهداشتی
نظافت روزانه
یخجال
نمایش همه

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه