موقعیت یابی

هتل آپارتمان محیا مشهد Hotel Apartment Mahya Mashhad

مشهد، خیابان امام رضا 16 بین عنصری غربی 11 و 13

هتل آپارتمان محیا 

یکی از هتل آپارتمان های اقتصادی و بی نظیر نزدیک به حرم امام رضا است که مهمانان با اقامت در آن دسترسی آسان و سریع برای زیارت در حرم مطهر رضوی خواهند داشت. این هتل آپارتمان دارای 5 طبقه با آسانسور و 25 واحد اقامتی در مجموع است. همچنین مهمانان با اقامت در این مهمانپذیر چشم انداز زیبایی رو به محوطه مهمانپذیر و نمای شهر خواهند داشت.

هتل آپارتمان محیا مشهد علاوه بر ارائه امکانات رفاهی کامل و تجهیزات به روز در هریک از اتاق های خود، یک لابی با ظرفیت 30 نفر را نیز در اختیار مهمانان قرار می دهد. مهمانان می توانند در لابی هتل آپارتمان محیا مشهد اوقات فراغت خود را سپری کرده و از اینترنت رایگان آن استفاده کنند. متاسفانه این هتل آپارتمان فاقد پارکینگ اختصاصی می باشد اما مهمانان می توانند از پارکینگ های عمومی نزدیک به هتل آپارتمان محیا مشهد استفاده کنند. موقعیت قرار گیری این هتل آپارتمان  نیز به گونه ای است که خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد و هیچگونه جای نگرانی برای دسترسی از این هتل آپارتمان به حرم امام رضا (ع) و بازارهای معروف مشهد وجود ندارد.

امکانات هتل آپارتمان محیا مشهد
هتل آپارتمان  محیا مشهد امکانات و خدمات را در طیف وسیعی به مهمانان خود ارائه می دهد. این هتل آپارتمان با هدف پاسخگویی به هر سبک سلیقه و نیاز مجموعه ها و امکانات متعددی را فراهم آورده است. مجموعه های مختلف اینهتل آپارتمان می توان به رستوران، کافی شاپ، لابی، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، کارمندان چند زبانه (مسلط به زبانهای انگلیسی، عربی و فارسی)، اینترنت رایگان پرسرعت، خدمات گردشگری و نگهبان اشاره کرد.

امکانات عمومی مهمانپذیر و اتاق ها
هتل آپارتمان محیا مشهد نیز مانند تمامی هتل آپارتمان های دیگر دارای امکانات و خدماتی است که در اختیار تمامی مهمانان قرار می گیرد. این امکانات عبارتند از تلويزيون LCD، تلفن، كمد لباس، کولر گازی، یخچال، کف پوش، سرامیک، حمام، دمپائی، دمپائی در حمام، سرویس ایرانی، میز توالت(آرایش)، مینی بار با هزینه و سیستم گرمایشی فن کوئل. مهمانان با اقامت در هر یک از اتاق ها و سوئیت های این هتل آپارتمان از تمامی امکانات ذکر شده برخوردار خواهند شد.

هتل آپارتمان محیا مشهد در بلوار خیابان امام رضا 16، بین عنصری غربی 11 و 13 واقع شده است.

نمایش بیشتر
آسانسور
تلویزیون
حوله
سرویس ایرانی
سرویس فرنگی
کمد+رخت آویز
لوازم بهداشتی
یخجال

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه