موقعیت یابی

هتل مارینا پارک کیش Marina Park Hotel Kish

کیش، بلوار مرجان جنب برج های دوقلو

درباره هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش – Marina Park Hotel – هتلی پنج ستاره در جزیره زیبای کیش و در کنار آب های نیلگون خلیج فارس قرار دارد. موقعیت مکانی این هتل خاص و متمایز است چراکه در دو طرف ساحل هتل، دریای مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می کند که اولین و بی نظیرترین مارینای کیش را در خود جای داده است؛ این فضای فرح بخش و بسیار چشم نواز، نظر هر بیننده ای را به خود جلب و اقامت در این هتل باشکوه را وسوسه انگیز می کند.

مجموعه اقامتی تفریحی مارینا پارک در سال 1390 در زیباترین نقطه جزیره کیش، تنها مارینای ایران راه اندازی شده است. هتل پنج ستاره مارینا پارک در زمینی به مساحت بیش از ۱۰ هکتار ساخته شده که فضای سبز زیبا با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره متمایز می سازد. این هتل در دو طبقه دارای ۱۹۰ اتاق و سوییت است.

تنوع امکانات و خدمات هتل مارینا پارک کیش به گونه ای است که شما با هر سبک سلیقه و نیازی که باشید با لبی خندان و خاطراتی فراموش نشدنی این هتل را ترک خواهید کرد. شما چه بخواهید اقامتی چند روزه داشته باشید چه درصدد برگزاری مراسمی باشید به هر حال هتل مارینا پارک کیش برای شما امکانات و پیشنهاداتی دارد که به طور حتم رضایت شما محقق خواهد شد. یکی از مهمترین ویژگی هتل مارینا پارک کیش، داشتن ساحل اختصاصی و کلوپ تفریحات ساحلی است که شما در آن می توانید قایق سواری اختصاصی، پاراسل، ماهیگیری و گشت های دریایی را تجربه کنید.

هتل مارینا پارک دارای رستوران و کافی شاپ زیبا با سرو انواع غذاهای لذیذ، مجموعه تفریحی در ساحل اختصاصی، اجاره خودرو، سالن های کنفرانس و چند منظوره , زمین تنیس واستخر و اسپا است که هر یک می تواند آرامش و خوشی را برای شما بیشتر کند.

پیشنهادات ویژه هتل مارینا پارک کیش

شما با ورود به هتل مارینا پارک با چند هکتار فضای سبز روبرو می شوید که در کنار ساحل واقع شده است و فضای وسیع و بی نظیری دارد. تمام تفریحات آبی در ساحل اختصاصی وجود دارد که رزرو و بلیط آن ها به راحتی از داخل لابی هتل با راهنمایی کادر مجرب به منظور انتخاب تفریح و ورزش آبی مورد علاقه شما انجام می شود؛ این یکی از پیشنهادات ویژه هتل مارینا پارک کیش است.

مرکز فروش تجهیزات دریایی، یات کلاب، آموزش غواصی و مرکز سوختگیری قایق ها از دیگر گزینه هایی است که شما با اقامت در این هتل می توانید سری به آن ها بزنید و لذت سفر را برای خود در این جزیره دوچندان کنید.

امکان اجاره خودرو، خرید از فروشگاه شکلات و قهوه آرتا کیش، استفاده از زمین های تنیس هتل مارینا پارک، مراجعه به پارک ساحلی و بهره مندی از کلوپ تفریحات ساحلی، تیوب سواری، آموزش کایت بردینگ و آموزش غواصی از دیگر مواردی است که شما می توانید در زمان اسکان در هتل مارینا پارک کیش تجربه کنید.

نمایش بیشتر
تلویزیون
چای ساز
حوله
سرویس فرنگی
صبحانه
لوازم بهداشتی

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه