موقعیت یابی

هتل الماس 2 مشهد Hotel Almas 2 Mashhad

خیابان امام رضا نبش امام رضا 20

هتل الماس 2 مشهد

یک هتل 5 ستاره است که در سال 1395 تاسیس شد. این هتل در واقع جهت توسعه و ارائه خدمات به مهمانان و زائران بیشتری در مشهد توسط هتل الماس مشهد افتتاح شد. هتل الماس 2 مشهد دارای 25 طبقه، 218 اتاق متنوع و 600 تخت در مجموع می باشد. همچنین این هتل دارای لابی با ظرفیت 30 نفر و پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 60 خودرو به صورت رایگان است.

امکانات هتل الماس 2 مشهد
هتل الماس 2 مشهد طیف وسیعی از امکانات و خدمات را برای جلب رضایت هر نوع سلیقه با عالی ترین کیفیت ارائه می دهد. این هتل با هدف پاسخگویی به تمامی نیازهای مهمانان خود مجموعه های مختلفی همچون اتاق کنفرانس، 5 سالن غذاخوری و پذیرایی متنوع، مجموعه آبی (شامل استخر، جکوزی، سونا، استخر کودکان)، اسپا و بازارچه اختصاصی را در اختیار مسافران قرار می دهد.

امکانات عمومی هتل و اتاق ها
در صورت رزرو هریک از اتاق های هتل الماس2 مشهد امکاناتی چون یخچال، تلویزیون، استخر، رستوران های متنوع، اینترنت رایگان پرسرعت، سرویس فرنگی، پارکینگ اختصاصی، ترنسفر فرودگاهی(رفت و برگشت)، نماز خانه، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، بیلیارد و سالن ورزشی در اختیار مهمانان قرار می گیرد. همچنین مهمانان اتاق‌های برلیان، هانی مون، امپریال و سوئیت‌های پرزیدنت از خدمات ویژه پذیرایی عصرانه به صورت روزانه برخوردار خواهند بود.

موقعیت و دسترسی هتل الماس 2 مشهد
هتل الماس 2 مشهد واقع در خیابان امام رضا20 است. دسترسی از این هتل به حرم مطهر رضوی و بازار های معروف این شهر در کمتر از 10 دقیقه امکانپذیر خواهد بود. علی رغم اینکه این هتل در محدوده طرح ترافیک قرار دارد اما نزدیکی به مترو مرکزی مشهد هیچ گونه جای نگرانی را برای مهمانان هتل الماس2 باقی نمی گذارد.

 

نمایش بیشتر
آسانسور
اینترنت در لابی
ترانسفر فرودگاهی(باهزینه)
تلویزیون
چای ساز
سرویس فرنگی
سشوار
کمد+رخت آویز
لوازم بهداشتی
یخجال
نمایش همه

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه