موقعیت یابی

هتل ارغوان مشهد Hotel Arghavan Mashhad

مشهد مقدس، بلوار وحدت، بلوار امیر المومنین، بین امیرالمومنین 2 و 4

هتل ارغوان مشهد

یکی از هتل‌های تازه تاسیس شهر مشهد مقدس است. از دلایل شهرت این هتل می‌توان به نزدیک بودن آن به حرم مطهر اشاره کرد. از آنجایی که افراد معمولا با هواپیما، قطار یا اتوبوس به مشهد سفر می‌کنند و یا اینکه ترجیح می‌‌دهند در مدت اقامتشان در این شهر، از خودرو استفاده نکنند، هتل ارغوان برای آن‌ها یکی از بهترین انتخاب‌هاست. تعداد اتاق‌های هتل ارغوان و تنوع در خدمات، دست شما را در انتخاب باز گذاشته است. 107 اتاق در 13 طبقه پذیرای حضور شماست .البته هتل پنج ستاره ارغوان مشهد را با هتل آپارتمان ارغوان مشهد که هتلی یک ستاره است، اشتباه نگیرید.

امکانات هتل ارغوان مشهد

کلیه امکانات را می‌توان به هفت قسمت تقسیم کرد. در اتاق‌ها برای شما امکاناتی مثل یخچال و چای‌ساز قرار گرفته است تا اگر نیاز به آب خنک یا چای تازه داشتید، از آن‌ها استفاده کنید. خیلی از افراد هتل را بر اساس میزان تمیز بودن امکانات حمام وسرویس بهداشتی انتخاب می‌کنند. خاطر جمع باشید که این امکان در هتل ارغوان مشهد به خوبی فراهم شده است. حوله در اختیارتان قرار گرفته است و هچنین هر دو نوع سرویس‌های بهداشتی ایرانی و خارجی برایتان تعبیه شده است. به هر حال هستند کسانی که نمی‌توانند از سرویس ایرانی و یا خارجی استفاده کنند، پس کاملا راحتی شما در نظر گرفته شده است.

درست است که زمان زیادی را بیرون از هتل هستید ولی همان زمانی را هم که در اتاق هستید می‌توانید از تلویزیون، اینترنت رایگان و چاپگر استفاده کنید. البته هزینه‌ی چاپگر را باید هنگام تخلیه‌ی اتاق محاسبه کنید. از جمله موارد عمومی می‌توان به چیلر، مبلمان، جالباسی، آویز لباس و کمد، میز تحریر، سشوار، لوازم بهداشتی، آسانسور، تلفن و میز آرایش، اشاره کرد که در تمامی اتاق و سوئیت‌ها قرار گرفته است.

ترانسفر، کافی‌شاپ، رستوران، دسترسی به سالن اجرایی، خدمات خشک‌شویی، مینی‌بار، روم‌سرویس، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، کافی‌نت، خدمات باربری، خدمات گردشگری و آتلیه عکاسی از جمله خدمات خانه‌داری است. اگر با خوتان لوازم قیمتی داشتید هم اصلا نگران نباشید به این دلیل که صندوق امانات با رمز در اختیار شما است تا لوازم قیمتی خود را در آن قرار دهید و به راحتی اتاق را ترک کنید. پارکینگ شخصی برای خودروهای شما در نظر گرفته شده است و رایگان است. در واقع با رزرو اتاق پارکینگ نیز در اختیار شما است.

محل هتل ارغوان مشهد
این هتل در خیابان وحدت، در فاصله 2 کیلومتری از حرم مطهر امام رضا واقع شده است. اگر در نقشه نگاه کنید می‌بینید که مسیر هتل ارغوان مشهد از بازارهای می‌گذرد. پس هنگام زیارت خواهید توانست به بازار رفته و خرید کنید. به کلی شرایط راحتی و آسایش شما با موقعیت مکانی این هتل فراهم شده است.

نمایش بیشتر
آسانسور
اینترنت در لابی
تلویزیون
چای ساز
حوله
سرویس ایرانی
سرویس فرنگی
سشوار
صندوق امانات
کمد+رخت آویز
لوازم بهداشتی
نظافت روزانه
یخجال
نمایش همه

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه