موقعیت یابی

هتل فلامینگو کیش Flamingo Hotel Kish

كيش، میدان امیر کبیر، بلوار دریا

درباره هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو – Flamingo Hotel – کیش در قلب جزیره کیش و بلوار دریا قرار دارد. این هتل با مساحت بیش از 26000 متر مربع و فضایی دلربا و سبز که آلاچیق ها و آبشار های مصنوعی کوچک آن به شما آرامش می بخشد و منظره آب های خلیج همیشه فارس که شمارا مجذوب خود خواهد کرد، آماده پذیرایی از مهمانان و ساختن خاطراتی خوش برای ایشان است. اتاق های این هتل برای انواع سلیقه ها، پاسخی دارد. اتاق های هتلی و ویلایی هتل با دیزاینی شیک و منحصر به فرد که برای شما تجهیز شده اند و به شما اجازه می دهند که حتی در هنگام استراحت نیز از حال و هوای ساحل و باد های سبک دریا لذت ببرید. هتل فلامینگو کیش برای مسافران خدماتی نظیر رستوران، سالن کنفرانس، فضای سبز، کافی شاپ و … در نظر گرفته است که مسافران را از مراجعه به بیرون هتل بی نیاز می کند و به ایشان اجازه می دهد تا از تک تک لحظه های سفر خود به این جزیره زیبا لذت ببرند.

هتل فلامینگو کیش یک هتل چهار ستاره است که ساختمان آن به صورت اتاق های ویلایی در دو فاز طراحی شده و مجموعا دارای 202 واحد اقامتی است که برای مهمانان با تجهیزات کامل و عالی آماده شده است. این هتل تا کنون چندین مرتبه، موفق به دریافت لوح تقدیر از سامانه نظارت الکترونیک سناک کیش گردیده است. هتل فلامینگو دارای سوئیت های ویلایی در محوطه و اتاق های هتلی در ساختمان اصلی است.

امکانات عمومی هتل و اتاق ها

تاکسی سرویس، اینترنت در قسمت لابی، پارکینگ، کافی شاپ، خودپرداز، نمازخانه، خشکشویی، سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، آسانسور، ترنسفر فرودگاهی، سرویس بازدید از مراکز تجاری و گشت جزیره همگی بخشی از امکانات این هتل است که برای مهمانان اقامتی خوش و دلچسب می سازد. همچنین هتل فلامینگو کیش دارای سالن کنفرانس و جلسه نیز می باشد که با امکانات کامل صوتی و چیدمانی عالی در خدمت مراجعین خواهد بود.

در صورت رزرو اتاق های هتل فلامینگو کیش، امکاناتی نظیر تخت خواب های راحت، ملحفه های تمیز، مجموعه سلامت، خشک شویی، سرویس بهداشتی و حمام داخل اتاق و خدمات حرفه ای پرسنل هتل تنها بخشی از مواردی خواهد بود که برای شما اقامتی عالی و خاص رقم خواهد زد. همچنین محوطه هتل یکی از نقاط قوت آن است که به شما اجازه می دهد بعد از یک خواب دلچسب عصر، در هوای ساحلی کیش و در محوطه سرسبز این هتل قدم بزنید و لذت ببرید.

 

نمایش بیشتر
آسانسور
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
تلویزیون
تهویه مطبوع
حوله
سرویس فرنگی
سشوار
صبحانه
کمد+رخت آویز
لوازم بهداشتی
نظافت روزانه
یخجال
نمایش همه

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه