موقعیت یابی

هتل هلیا کیش Helia Hotel Kish

بلوار ساحل روبرو بازاردیپلمات

درباره هتل هلیا کیش

هتل هلیا – Helia Hotel – یک هتل های چهار ستاره در جزیره زیبای کیش است و در نوار ساحلی قرار دارد. هتل هلیا کیش با ساختمانی زیبا در دو طبقه با 60 باب اتاق و 215 تخت به صورت تمام وقت آماده پاسخ گویی و پذیرش گردشگران و مسافرین عزیز می باشد. هتل در نوار ساحلی و چند قدمی میدان امیر کبیر که یکی از میادین مشهور جزیره است قراردارد و در خارج از محدوده طرح ترافیک است.

نوع خدمات و امکانات ارائه شده توسط هتل به گونه ای است که تمام سلیقه ها را پوشش می دهد پرسنل کارآمد و مجرب و تحصیل کرده هتل همگی مسلط به زبان انگلیسی هستند و به صورت 24 ساعته تلاش می کنند تا اقامت خوب و راحتی را برای گردشگران و مسافرین فراهم سازند.

این هتل زیبا در سال 1385 به بهره برداری رسید و در سال 1396 برای بهتر شدن فضا و بالا بردن سطح کیفی هتل مطابق با استاندارد هتلداری مورد باز سازی قرار گرفت. اگر تصمیم گرفته اید به جزیره کیش سفر کنید، می توانید این هتل را در نظر داشته باشید. چرا که به واسطه قرار داشتن در نوار ساحلی، شما می توانید به آسانی یک قدم زدن به دریا برسید و نظاره گر منظره دریا و صدای آمیخته با صدای کودکان باشید. خود هتل نیز دارای فضایی زیبا و خیره کننده آبنما است که شما را سرشار از انرژی و حس زندگی خواهد کرد.

هتل دارای محوطه سبز با آبنما های خیره کننده می باشدهتل هلیا به دلیل امکانات و خدمات قابل توجهی که به گردشگران ارائه می دهد جزء اولین انتخاب های گردشگران در سفر کیش است.

امکانات عمومی و اتاق های هتل هلیا

هتل هلیا کیش با امکاناتی از قبیل نماز خانه، خدمات ترانسفر رفت فرود گاهی رایگان، اجاره ماشین بدون راننده، اینترنت رایگان در لابی، سیستم اطفاء حریق در لابی و اتاق ها، سیستم تهویه مطبوع، فکس، آتلیه، پرینتر، روزنامه، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، پله اضطراری، خدمات باربری، صندوق امامنات در لابی و در اتاق ها، کپسول آتش نشانی در لابی، خدمات خانه داری، دستگاه و اکس کفش، سیستم اعلام حریق، خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، لاندری، سرویس بهداشتی ایرانی درلابی کرایه اتومبیل بدون راننده، رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ رایگان است و تمام اتاق ها و سوییت ها از امکاناتی مانند مبلمان میز و صندلی، قالی، تخت های راحت به همراه ملحفه های تمیز و سایر امکانات و تجهیزات رفاهی هستند که سبب می شوند تا مهمانان اقامتی عالی و کامل را تجربه کنند.

لابی شیک و زیبای هتل هلیا دارای محیطی دلچسب برای یک استراحت کوتاه و یا یک گپ دور همی با دوستان است که برای ادامه سفر برنامه ریزی کنید و ساعات خوشی را با هم بگذرانید.

نمایش بیشتر
آسانسور
تلویزیون
حوله
سرویس فرنگی
سشوار
صبحانه
کمد+رخت آویز
یخجال

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه