موقعیت یابی

هتل پارسیان کیش Parsian Hotel Kish

کيش ٫ ميدان ساحل جنب بازار زيتون

درباره هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش – Parsian Hotel – هتلی سه ستاره و یکی از بهترین و تاپ ترین هتل های جزیره کیش است که در سال 1374 فعالیت خود را آغاز کرد و در طول این سال ها بارها بازسازی شده است. از این رو در بین بسیاری از هتل های باسابقه و سه ستاره در کیش، امکانات و وضعیت مناسب تری دارد.

هتل سه ستاره پارسیان کیش در دو طبقه بنا شده و مجموعا با 98 باب اتاق و 400 تخت پذیرای مسافران جزیره کیش است. این هتل 10 بلوک دو طبقه دارد که تمامی بلوک ها در محوطه ای بسیار وسیع قرار گرفته اند. اتاق های این هتل برای ظرفیت های 2 تا 4 نفره طراحی شده اند. تمامی اتاق های هتل با فضای وسیع و دکوراسیون بسیار شیک در اختیار مسافران جزیره کیش قرار می گیرند.

این هتل خدمات بسیار متنوعی را در اختیار مسافران قرار می دهد. هتل پارسیان کیش که در میدان ساحل واقع شده فاصله بسیار کمی تا ساحل و مراکز تجاری کیش دارد و همین امر موجب محبوبیت آن نزد افرادی شده که خرید کردن و تماشای دریا از اهداف اصلی سفر آنها به کیش است. همچنین، این هتل نسبت به برخی از جاذبه های گردشگری جزیره مانند اسکله تفریحی و پلاژ نیز فاصله کمی دارد و مسافران می توانند در زمانی کوتاه، خود را به محل مناسبی برای شنا و انواع ورزش ها و تفریحات آبی برسانند. همچنین خدمات خوب، برخورد خوب کارکنان و امکانات و هزینه منصفانه این هتل باعث شده که پارسیان، انتخاب مسافران در سفرهای بعدی خود به جزیره کیش نیز باشد. اگر شما هم قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید می توانید انواع اتاق های این هتل را در گلدیس پرواز مشاهده و بررسی کنید و در صورت نیاز از کارشناسان سایت گلدیس پرواز کمک بگیرید تا بتوانید بهترین برنامه را برای سفر خود تنظیم کنید.

امکانات عمومی هتل و اتاق ها

در صورت رزرو هر کدام از اتاق های هتل پارسیان کیش، امکاناتی نظیر تلویزیون،تلفن،شبکه فیلم داخلی،یخچال،اسپلیت،سیستم تهویه مطبوع،سیستم اطفاء حریق،صندوق امانات،جالباسی،میز آرایش،آباژور،دراور،سرویس بهداشتی فرنگی یا ایرانی،دمپایی،لوازم بهداشتی،سشوار،حمام،مبلمان، مینی بار با هزینه و… به مسافران تعلق می گیرد.

تمامی اتاق ها کف پوش سرامیک داشته و به پنجره دوجداره مجهز شده اند تا سر و صداهای احتمالی محیط، آرامش مسافران را بر هم نزند. از دیگر امکانات موجود در فضای هتل می توان به لابی،فضای سبز،مسیر دوچرخه سواری،مسیر‌ پیاده‌ روی،فروشگاه‌‌ وغرفه،نمازخانه،رستوران،کافی‌شاپ،فست فود،آرایشگاه‌ زنانه،آرایشگاه مردانه،اتاق چمدان،تاکسی سرویس،خدمات تور،پارکینگ روباز با ظرفیت 100 خودرو،تلفن در لابی،پذیرش 24 ساعته،خدمات خانه داری،ناهار در اتاق،کپسول آتش نشانی،دستگاه واکس کفش،سیستم اعلام حریق، تلویزیون در لابی، لاندری (خشکشویی)،سیستم تهویه مطبوع،مینی بار با هزینه،خدمات ارسال فکس،فتوکپی،پرینتر،سرویس بهداشتی ایرانی در لابی،سرویس بهداشتی فرنگی در لابی و… اشاره کرد.

نمایش بیشتر
تلویزیون
سرویس فرنگی
صبحانه
کمد+رخت آویز
لوازم بهداشتی
یخجال

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه