موقعیت یابی

هتل شایلی کیش Shayli Hotel Kish

کیش، بلوار دریا کنار مجتمع هتل ها

درباره هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش – Shayli Hotel – یکی از هتل‌ های جزیره کیش می باشد که در بلوار دریا واقع شده است. در مرکز شهر بودن امتیاز این هتل را بالا برده است؛ زیرا به عنوان مثال دسترسی به مراکز خرید بسیار آسان بوده و این می تواند یک نکته مثبت برای خانم هایی باشد که علاقه زیادی به خرید دارند. نکته دیگر این است که یکی از دلایل رفتن به جزیره کیش ساحل آن است و کمتر کسی هست که به کیش سفر کند و روزی یک بار به ساحل نرود. باید این نوید را داد که این هتل در نزدیکی ساحل و اسکله قرار دارد و شما می توانید خیلی سریع و راحت خود را به ساحل برسانید. چیزی که در اولین نگاه آدم را جذب این هتل می کند فضا و چیدمان لابی می باشد، فضایی کاملا شیک و دکوراسیون عالی این لابی باعث شده تا مسافران مقداری از وقتشان را در این قسمت بگذرانند. این هتل سه ستاره دارای امکانات رفاهی مناسبی از جمله؛ رستوران، کافی شاپ، پارکینگ با ظرفیت ۲۰ خودرو و موارد دیگر است که تجربه سفری لذت بخش را برای مسافران می‌سازد، همچنین پرسنل مجرب این هتل با صبر و حوصله فراوان آماده خدمت رسانی به مسافران عزیز می باشند. برای رزرو انواع اتاق های هتل شایلی کیش، متخصصین گلدیس پرواز کنار شما هستند و این امکان را برای شما مسافران عزیز فراهم کردند تا با تضمین قیمت رزرو نمایید تا بتوانید با اطمینان خاطر یک سفر رویایی در جزیره کیش داشته باشید.

مشخصات هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش یکی از بهترین هتل هایی است که در کیش قرار دارد. دلیل این محبوبیت چیزی جز در مرکز شهر بودن و نزدیکی به مراکز خرید و ساحل نیست؛ زیرا افراد معمولا بدون خودرو شخصی در این جزیره رفت و آمد می کنند برای همین نزدیکی به مکان هایی که مورد نیازشان است سفری راحت را برای آن ها به ارمغان می آورد. این هتل دارای ۲ طبقه و ۳۹ اتاق است. تعداد تخت این هتل ۱۰۶ عدد است؛ بنابراین باید برای رزرو آن عجله کنید تا پر نشود. اگر قصد داشتید خانوادگی سفر کنید با رزرو سوئیت های این هتل می توانید در کنار خانواده تان لذت ببرید.

همچنین می توانید لحظاتی هم در لابی این هتل بگذرانید. ظرفیت لابی این هتل ۲۰ نفر است و دارای فضای آرام و به دور از شلوغی می باشد. پرسنل این هتل در هر زمانی که به آنها نیاز داشته باشید حضور دارند و به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی هستند. باید این نکته را هم ذکر کرد که کارکنان این هتل تنها به زبان فارسی قادر به برقراری ارتباط هستند و ممکن است مسافران خارجی دچار مشکل شوند.

امکانات هتل شایلی کیش

هتل ۳ ستاره شایلی کیش یکی از بهترین هتل‌ ها در جزیره کیش می باشد که برای مسافران خود امکانات و خدمات کاملی را در نظر گرفته است. در اتاق های این هتل امکاناتی همچون اسپیلت و سیستم گرمایش وجود دارد تا نگران سرما و گرما نباشید. همچنین اگر اهل دنبال کردن فیلم و سریال هستید یک تلویزیون در هر اتاقی وجود دارد تا اوقات فراغت خوبی را تجربه کنید. از این بگذریم اگر عادت به رفتن به سرویس ایرانی یا خارجی دارید نگران نباشید در این هتل هر دوی این سرویس ها وجود دارد.

اگر هم از آن دسته افرادی هستید که تمیزی اولویت شماست هر اتاقی دارای یک حمام شخصی است و حتی حوله و دمپایی برای بعد از حمام در اختیار شما قرار گرفته است. با توجه به اینکه فضای مجازی این روزها غوغا کرده ، دغدغه بیشتر مردم داشتن اینترنت و یا آنتن دهی مناسب است باید گفت این هتل برای شما اینترنت نامحدود به طور رایگان در نظر گرفته است تا از این بابت نیز مشکلی نداشته باشید. خدمات و امکانات زیاد این هتل از شمارش خارج است برای همین به چند مورد از آن ها اشاره خواهیم کرد از جمله : جالباسی، تلفن، مبلمان، سشوار، فرش، آباژور و موارد دیگر که در تمام اتاق ها وجود دارد.

در بخش دیگر خدمات این هتل داشتن رستوران و کافی شاپ برای مواقعی که گرسنه تان است یا هوس قهوه و بستنی کرده اید می تواند یکی از امکانات مفید هتل شایلی کیش باشد. همچنین اگر بودن در فضای تمیز را دوست دارید این هتل انتخاب مناسبی برای شما است؛ زیرا دارای روم سرویس ۲۴ ساعته می باشد. از دیگر خدمات این بخش می توان به: فکس، پرینتر، تاکسی سرویس، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، اجاره اتومبیل، فتوکپی، اتاق چمدان، خدمات باربری، گشت نیم روزی، دستگاه واکس کفش، زنگ هشدار و خدمات به معلولین اشاره کرد.

اگر با خود اشیای قیمتی دارید و نگران نگهداری آن هستید این هتل دارای صندوق امانت است و می‌توانید با خیال راحت از وسایل قیمتی خود نگهداری کنید.

نمایش بیشتر
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
تلویزیون
حوله
سرویس فرنگی
صبحانه
صندوق امانات
کمد+رخت آویز
لوازم بهداشتی
نظافت روزانه
یخجال
نمایش همه

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه