موقعیت یابی

هتل پارمیدا کیش Parmida Hotel Kish

کیش، بلوار رودکی جنب برج مسکونی تجاری دیپلمات

درباره هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا – Parmida Hotel – هتلی نوساز است که در اسفند 1393 در ساختمانی با 4 طبقه بنا و 81 اتاق و حدود 257 تخت با چشم انداز اتاق ها به دریا و محوطه تاسیس شد. هتل پارمیدا با دو پارکینگ مسقف و روباز در خارج از محدوده طرح ترافیک، قرار داشتن در نزدیکی مراکز خرید و امکانات رفاهی متنوع آماده پذیرایی از مهمانان گرامی است. مسافران می توانند با اطلاع داشتن از امکانات هتل و اتاق، رزرو خود را با خاطری آسوده انجام می دهند با خیال راحت سفر خود را شروع کنند.

این هتل در بهترین موقعیت مکانی قرار گرفته که دسترسی به مراکز دلخواه گردشگران را آسان نموده است شما می تونید با چند دقیقه پیاده روی به ساحل برسید و از هوای سبک و دلچسب آن لذت ببرید. اقامت در یک هتل چهارستاره و اتاق رو به دریا، تجربه ای است که تمامی مسافران شهر های ساحلی به دنبال آن هستند.

هتل پارمیدا کیش به و اسطه تنوع خدمات و امکاناتی که برای تمام گروهای سنی فراهم نموده است، توانسته سفر ایده آلی را برای گردشگرا ن رقم بزند. با رزرو اتاق های رو به دریای این هتل، حتی در هنگام خواب و استراحت نیز می توانید از حال و هوای دریا و خط محو اتصال آسمان و دریای آبی لذت ببرید.

پرسنل مجرب و تحصیل کرده هتل پارمیدا به صورت تمام و قت آماده پذیرش و پاسخ گویی به مهمان های گرامی می باشند. لازم به ذکر است که قبل از سفر اطلاعات لازم در مورد هتل، اتاق ها و سرویس دهی آن را داشته باشید و با آسودگی خیال برای سفر خود برنامه ریزی نمایید.

امکانات عمومی و اتاق های هتل پارمیدا

هتل پارمیدا برای گردشگران خدمات ویژه ای را مهیا نموده که هدف های مختلف افراد از سفر را پوشش می دهد.

با رزرو اتاق در هتل پارمیدا شما از تمام امکانات هتل مانند پارکینگ، صبحانه رایگان، اینترنت رایگان و پرسرعت، استخر برای مهمان ها، صندوق امانات در اتاق و در لابی، تاکسی سرویس، خدمات باربری، خدمات بیدار باش، دستگاه و اکس کفش، سیستم اعلام حریق، کرایه اتومبیل بدون راننده، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، نماز خانه، فکس، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و طبقات، خدمات خانه داری، روزنامه، آسانسور، خود پرداز، آژانس مسافرتی، کپسول آتش نشانی در طبقات و لابی، لاندری، خدمات برای معلولین، اتاق چمدان، کتابخانه، سونا، جکوزی، استخر، ماساژ، آتلیه، فضای سبز، چایخانه سنتی، کافی شاپ، رستوران بهره مند شوند و سفر خوبی را تجربه کنند.

نمایش بیشتر
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
تلویزیون
تهویه مطبوع
سرویس فرنگی
صبحانه
کمد+رخت آویز
لوازم بهداشتی
هیتر گرمایش
یخجال
نمایش همه

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه