موقعیت یابی

هتل رضا مشهد Hotel Reza Mashhad

مشهد، حدفاصل میدان طبرسی و چهارراه مقدم بین طبرسی 14 و 16

هتل رضا مشهد

دارای یک ساختمان 6 طبقه با 66 اتاق و ظرفیت پذیرش حدود 166 نفر است که به صورت تمام وقت آماده سرویس دهی و پذیرش مهمانان می باشد. این هتل در محدوده طرح ترافیک قرار دارد و یک پارکینگ شبانه روزی برای رفاه مهمانان در نظر گرفته است که به زائرین عزیز این امکان را می دهد که دیگر از لحاظ جای پارک و امنیت خودرو دغدغه ای نداشته باشند.

امکانات هتل رضا مشهد
هتل رضا برای رفاه مهمانان و گردشگران عزیز دارای امکانات رفاهی در حد یک هتل سه ستاره می باشد. این امکانات شامل رستوران، کافی شاپ، آسانسور برای دسترسی راحت به طبقات و اتاق ها، کافی نت برای انجا کارهای شخصی و اداری، نماز خانه، کافی شاپ، رستوران، زنگ هشدار، اتاق چمدان، تاکسی سرویس با خدمات شبانه روزی، پله اضطراری، گشت نیم روزی برای آن دسته از زائرین که دوست دارند شهر را ببینند، صندوق امانات بررای نگه داری اشیاء قیمتی و یا اسناد مهم در لابی، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی در لابی و در طبقات – سیستم اعلام حریق در لابی و در طبقات، ترانسفر رفت با هزینه، ترانسفر برگشت با هزینه، پارکینگ، خدمات باربری، تلفن درلابی، خدمات بیدارباش، خدمات خانه دار، اینترنت رایگان درلابی، لاندری، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، خدمات برای معلولین، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و در طبقات، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی و در طبقات، پارکینگ و صبحانه رایگان است.

امکانات عمومی اتاق های هتل رضا مشهد
در صورت اقامت در هتل رضا شما از تمامی امکانت هتل نظیر تخت های راحت، پتو و ملحفه های تمیز، حمام اختصاصی، حوله حمام، دمپایی حمام، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، دستمال، صابون، شامپو، خمیر دندان، مسواک، یخچال، دراور، صبحانه رایگان، آباژور، چای ساز، کمد لباس، رخت آویز، تلویزیون، تلفن، اینترنت پر سرعت و رایگان، روم سرویس، پاور سوئیچ، سیستم اطفاء حریق در اتاق، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، دمپایی مخصوص اتاق، سیستم گرمایشی شوفاژ، سیستم سرمایشی چیلر و امکان شارژ وسایل الکترونیکی می توانید استفاده نمایید و صبحانه رایگان هم از دیگر خدماتی است که به مهمانان هتل ارائه می شود.

موقعیت و دسترسی هتل رضا مشهد
هتل رضا در مشهد حد فاصل میدان طبرسی و چهار راه مقدم بین طبرسی 14 و 16 قرار دارد و یکی از هتل های با سابقه شهر مشهد می باشد و به واسطه قرار گفتن در جوار حرم مطهر امام هشتم بسیار مورد توجه زائرین و گردشگران است.

نمایش بیشتر
آسانسور
اینترنت در لابی
تلویزیون
سرویس ایرانی
لوازم بهداشتی
یخجال

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه