موقعیت یابی

هتل جهان مشهد Hotel Jahan Mashhad

خیابان شیزازی - انتهای شیرازی 4 هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد

تازه تاسیس بوده و دارای 8 طبقه بنا با 156 اتاق و سوییت است. اتاق ها وسوییت های هتل جهان هر کدام متراژ و طراحی متفاوتی دارند و چشم انداز سوییت ها و اکثر اتاق ها به حرم مطهر امام رضا (ع) است و بعضی از اتاق ها پنجره های مشرف به خیابان دارند. هتل جهان یک پارکینگ بزرگ با ظرفیت 150 خودرو نیز برای مسافرانی که مشکل جای پارک و امنیت خودرو برایشان اهمیت دارد در نظر گرفته است و با سرویس دهی شبانه روزی در خدمت زائرین و گردشگران عزیز می باشد.

امکانات هتل جهان مشهد
هتل جهان یک هتل پنج ستاره و لوکس است و دارای امکاناتی از قبیل لابی مجلل، رستوران، کافی شاپ، سفره خانه، کافی نت، صبحانه رایگان، سالن ورزش حمام ترکی، سونا و جکوزی می باشد و خدماتی از قبیل صرافی، فروشگاه، خدمات خانه داری، لاندری، تاکسی سرویس 24 ساعته، خدمات معلولین و ناتوانان را به مهمانان ارائه می دهند تا اقامت خوبی را برای آن ها فراهم سازند. پرسنل هتل همه دوره دیده و مسلط به زبان انگلیسی و عربی هستند تا نیاز گردشگرانی که از خارج از کشور برای سفر آمده اند را بر طرف سازند.

امکانات عمومی هتل جهان مشهد
هتل دارای امکانات خاص برای رفاه مهمانان است که اقامت را برای آنها دلچسب می سازد آسانسور، لابی مجلل، رستوران ایرانی، رستوران و سفره خانه سنتی، نماز خانه، فروشگاه، صرافی، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه داری، اتاق چمدان، لاندری، کافی شاپ، فکس، پرینتر، فتوکپی، نمازخانه، کتابخانه، زنگ هشدار، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، پذیرش 24 ساعته، خدمات ( CIP ) تشریفات ویژه، سونا، جکوزی، حمام ترکی، اتاق چمدان، خدمات باربری، خود پرداز، پارک کودک، شبکه پخش فیلم در لابی، کپسول آتش نشانی در لابی ودر طبقات، اینتر نت پر سرعت در لابی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، خدمات معلولین، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و در طبقات، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی و در طبقات از امکانات و خدمات هتل می باشد. همچنین تمامی اتاق ها و سوییت ها دارای تخت، قالی، مبلمان، یخچال، آب معدنی، کمد لباس، رخت آویز، مینی بار باهزینه، روم سرویس، آینه، دراور، میز آرایش، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، لوازم بهداشتی، تلفن، تلویزیون، اینترنت، دمپایی مخصوص اتاق، دمپایی حمام، حوله حمام می باشند.

موقعیت و دسترسی هتل جهان مشهد
هتل پنج ستاره جهان در اصلی ترین خیابان مشهد فاصله 200 متری حرم مطهر حضرت رضا (ع) قرار دارد که زائران می توانند با توجه به موقعیت هتل با حدود 5 دقیقه پیاده روی به زیارت حرم مطهر رضوی مشرف شوند.

این هتل از شرق به صحن غدیر و از سمت غرب به خیابان آیت الله بهجت ازسمت شمال به خیابان خسروی (اندرزگو) دسترسی دارد. اما نزدیک ترین ورودی به حرم مطهر از هتل، ورودی صحن غدیر واقع در پل خیابان آیت الله واعظ طبسی است.

هتل به مراکز خرید دسترسی خوبی دارد و به جاذبه های گردشگری از جمله مسجد گوهر شاد، موزه آستان قدس رضوی، موزه ظروف، موزه فرش، آرامگاه شیخ بهایی و موزه مردم شناسینزیک می باشد. همچنین با چند دقیقه رانند گی به جاهای دیدنی و مراکز خرید نظیر بازار رضا، پارک کوهسنگی، مرکز خرید الماس شرق، باغ ملی، پارک ملت، آرامگاه فردوسی و طرقبه می رسید که از جمله جاهایی است که مورد توجه زائرین و گردشگران عزیزاست.

نمایش بیشتر
آسانسور
اینترنت در لابی
پارکینگ
تلویزیون
چای ساز
حوله
سرویس ایرانی
سرویس فرنگی
سشوار
صندوق امانات
کمد+رخت آویز
لوازم بهداشتی
میز کار
نظافت روزانه
یخجال
نمایش همه

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه