موقعیت یابی

هتل مشهد مشهد Hotel Mashhad Mashhad

مشهد، خیابان امام رضا بین امام رضا ۱ و ۳

هتل مشهد

حدود نیم قرن پیش در فاصله چند متری از حرم مطهر امام رضا (ع) در شهر مشهد فعالیت خود را آغاز کرده، ساختمان این هتل یک بار در سال 1372 به طور کامل بازسازی شده، آخرین نوسازی هتل به سال 1399 برمی‌گردد. هتل مشهد در حال حاضر در 10 طبقه با 137 اتاق و سوئیت پذیرای میهمانان شهر مشهد می باشد. این هتل مجهز به سالن بدنسازی، کافی شاپ، رستوران با ظرفیت پذیرایی از 250 نفر می‌ باشد، هتل مشهد به لحاظ امکانات و تجهیزات مطابق با استانداردهای بین المللی یک هتل چهار ستاره به مسافران خود خدمات ارائه می دهد. یکی از نقاط قوت این هتل را می توان پرسنل مجرب آن دانست که به بهترین شکل ممکن از میهمانان هتل پذیرایی می نمایند، در این هتل پروتکل های بهداشتی به طور کامل رعایت می شود.

امکانات هتل مشهد مشهد
هتل مشهد یکی از هتل های قدیمی شهر مشهد محسوب می شود، این هتل سابقه طولانی در پذیرایی از مسافران و زائرین امام رضا (ع) دارد و با تجربه خود توانسته، کیفیت خدمات خود را در طول سال های طولانی حفظ نماید. این هتل مجهز به یک رستوران، یک کافی شاپ و یک سالن کنفرانس برای استفاده مسافران می باشد. برای عقب نماندن از برنامه ورزشی خود می‌ توانید در زمان اقامت در هتل مشهد از امکانات سالن ورزشی این هتل استفاده نمایید. از دیگر امکانات این هتل می توان به نمازخانه، فروشگاه، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، خشکشویی(لاندری) ، اتاق چمدان، سرویس ایرانی و فرنگی در همه طبقات، خدمات CIP، آرایشگاه مردانه، صندوق امانات، شبکه پخش فیلم، ، اینترنت رایگان و خدمات برای معلولین اشاره کرد. توجه داشته باشید که امکانات نام برده شده تنها بخشی از خدمات این هتل محسوب می شوند و شما می توانید در زمان اقامت از بهترین خدمات و امکانات رفاهی این هتل برای اقامت دلپذیر در شهر مشهد استفاده نمایید.

هتل مشهد در یکی از خیابان اصلی شهر مشهد که به حرم امام رضا (ع) منتهی می شود و در محدوده طرح ترافیک این شهر قرار دارد، واقع شده است. این هتل در خیابان امام رضا، بین کوچه های امام رضا یک و سه قرار گرفته و مسافران می توانند در کمتر از ده دقیقه پیاده خود را به حرم برسانند. این هتل در نزدیکی میدان بیت المقدس شهر مشهد که بین مردم مشهد به فلکه آب مشهور می باشد، قرار دارد.

نمایش بیشتر
آسانسور
اینترنت در لابی
تلویزیون
حوله
سرویس ایرانی
سرویس فرنگی
کمد+رخت آویز
لوازم بهداشتی
میز کار
یخجال
نمایش همه

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه