موقعیت یابی

هتل رفاه پردیس مشهد Hotel Refah Pardis Mashhad

مشهد، چهار راه دانش، خیابان شهید حنایی (دانش شرقی)، شهید حنایی 12 بین خیابان رجب زاده 9 و 11

هتل رفاه مشهد

یک هتل 4 ستاره عالی است که در سال 1397 دراین شهر زیارتی دلنواز افتتاح شد. این هتل در 16 طبقه ساخته شده و دارای 115 اتاق و 350 تخت در مجموع است. مهمانان با اقامت در اتاق های این هتل چشم اندازی بی نظیر از حرم امام رضا (ع) و بازارچه های زیبای این شهر خواهند داشت. خوب است بدانید که مهمانان با اقامت در هتل رفاه مشهد می توانند در هر زمانی از لابی این هتل با ظرفیت 200 نفر برای گفتگوها دوستانه و گذراندن اوقات فراغت خود استفاده کنند.

همچنین هتل رفاه مشهد

دارای یک پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 130 خودرو به صورت رایگان است که خیال مسافران را از لحاظ امنیت خودروهایشان راحت خواهد کرد. لازم به ذکر است که این هتل در محدوده طرح ترافیک قرار دارد؛ اما هیچ جای نگرانی برای مهمانانی که با خودرو شخصی خود به این شهر زیارتی سفر می کنند وجود ندارد. زیرا به راحتی و در کسری از زمان می توانند به حرم مطهر رضوی و بازارهای اصلی این شهر بدون راندن خودرو دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل رفاه مشهد
هتل رفاه مشهد با ارائه بهترین امکانات و خدمات رفاهی به تمامی نیازهای مشتریان خود پاسخ می دهد. این هتل دارای یک رستوران مرکزی، کافی شاپ و یک رستوران در روف گاردن به همراه ارائه برترین و با کیفیت ترین غذاهای ایرانی و فرنگی، اتاق ها و سوئیت های متنوع، سالن آمفی تئاتر، سالن همایش، سالن کنفرانس، مجموعه ورزشی شامل استخر، حمام ترکی، اسپا، سونا بخار، جکوزی، ماساژ، امکانات ورزش های آبی، پینگ پنگ و فوتبال دستی، کارکنان چند زبانه و امکانات و خدمات متنوع دیگری است. هتل رفاه مشهد طیف وسیعی از امکانات و خدمات رفاهی را برای ایجاد آسایس و رفاه مهمانان خود فراهم می کند.

امکانات عمومی هتل و اتاق ها
با رزرو هریک از اتاق های این هتل از امکانات رفاهی فوق العاده ای از جمله روم سرویس، صبحانه، شبکه پخش فیلم، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، چای ساز، آب رایگان، بالکن، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق و اینترنت رایگان پر سرعت، برخوردار خواهید شد.

موقعیت و دسترسی هتل رفاه مشهد
هتل رفاه مشهد در خیابان امام رضا ۱۲، شهید حنایی ۱۲، بین رجب زاده ۹ و ۱۱ و در مجاورت حرم مطهر رضوی واقع شده است. دسترسی به حرم و بازارهای اصلی مشهد با اقامت در این هتل در کمترین زمان ممکن امکان پذیر است.

نمایش بیشتر
آسانسور
اینترنت در لابی
پارکینگ
ترانسفر فرودگاهی(باهزینه)
تلویزیون
چای ساز
حوله
سرویس ایرانی
سرویس فرنگی
کمد+رخت آویز
لوازم بهداشتی
یخجال
نمایش همه

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه