موقعیت یابی

هتل مرآت مشهد Hotel Meraat Mashhad

مشهد، میدان بسیج، خیابان بهار ۳، فرهنگ ۱۲

هتل مرآت

هتل مرآت در 9 طبقه خدمات کامل و مناسبی را به مسافران خود ارائه می دهد. تعداد واحدهای اقامتی این هتل 92 اتاق و سوئیت مجهز است که در تمامی آن ها امکانات رفاهی ضروری و متنوعی به مسافران ارائه می شود. ویو این واحدهای اقامتی رو به محوطه هتل و مناظر شهری چشم نواز اطراف آن از جمله حرم امام رضا (ع) است.

امکانات عمومی هتل و اتاق ها
از امکانات عمومی هتل مرآت مشهد، می توان به اینترنت، لاندری، فولبرد، لابی، آسانسور، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، دستگاه واکس کفش، مبل در لابی، سرویس به حرم رایگان، جعبه کمک های اولیه، پله اضطراری، فکس، پرینتر، لاندری، تلویزیون در لابی، تلفن، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع و نمازخانه اشاره کرد.

تمام اتاق های این هتل مجهز به صورت عمومی دارای امکانات متنوعی مثل جالباسی، چیلر، تخت خواب راحت و تمیز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفا حریق، اینترنت، روم سرویس، قفل درب اتاق، شبکه پخش فیلم، کارت هوشمند اتاق، حمام، میز آرایش، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، کف پوش موکت، جالباسی، دستگاه چای ساز، فرش، سیستم گرمایش مرکزی، تلفن، تلویزیون و سرویس بهداشتی فرنگی هستند. واحدهای اقامتی این هتل دو مدل هستند؛ برخی از آن ها به همراه صبحانه و برخی دیگر به صورت فولبرد هستند و با رزرو آن ها صبحانه، ناهار و شام برای شما سرو خواهد شد.

موقعیت مکانی و دسترسی هتل مرآت مشهد
هتل مرآت مشهد در میدان بسیج، خیابان بهار ۳، فرهنگ ۱۲ واقع شده است. این هتل به جاذبه های دیدنی شهر، حرم امام رضا (ع)، خانه های تاریخی مرکز شهر مشهد و مراکز تجاری نزدیک به آن مثل بازار رضا و مجتمع تجاری آرمان دسترسی خوبی دارد.

نمایش بیشتر
آسانسور
تلویزیون
چای ساز
حوله
سرویس ایرانی
سرویس فرنگی
صندوق امانات
کمد+رخت آویز
لوازم بهداشتی
نظافت روزانه
یخجال
نمایش همه

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه