موقعیت یابی

هتل ذاکر مشهد Hotel Zaker Mashhad

مشهد، خیابان امام رضا امام رضا ۱۸

هتل ذاکرمشهد

یکی از هتل های تازه ساختی است که در سال 1395 افتتاح شد. طبیعتا هر هتل نوسازی نیروهایی حرفه ای را گردهم می آورد تا بهترین کیفیت و خدمات را به مهمانانشان ارائه دهند.هتل ذاکر نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. پیاده روی به سمت حرم مطهر امام رضا از این هتل تنها چند دقیقه زمان می برد و اگر مایل به کوتاه کردن زمان رسیدن به حرم می باشید هتل خوبی را انتخاب کرده اید چرا که خط های بی آرتی به طور شبانه روزی از خیابان امام رضا به سمت حرم حرکت می کنند و راه شما را کوتاه می کنند. این هتل نیز به بازاررضا که یکی از قدیمی ترین و شلوغ ترین بازار های مشهد می باشد بسیار نزدیک است و به راحتی می توانید از محصولات متنوع آنها دیدن کنید و خریدی دلچسب داشته باشید.

هتل ذاکر در 5 طبقه دارای 40 اتاق می باشد که این اتاق ها بسیار لوکس و زیبا می باشند.هتل ذاکر محیط آرامش بخشی را برای زائرین امام رضا (ع)فراهم آورده است.این اتاق ها شامل اتاق های دو تخته؛ سه تخته و چهارتخته می باشند و قیمت رزرو این اتاق ها با توجه به کیفیتی که ارائه می دهند بسیار مناسب می باشد.

این هتل دارای رستورانی شیک با ظرفیت 65 نفر می باشد که با بهترین و با کیفیت ترین غذاها از مهمانان خود پذیرایی می کند. لابی این هتل نیز بسیار لوکس می باشد و دارای اینترنت رایگان می باشد.

عزیزانی که وسیله ی نقلیه دارند می توانند از پارکینگ اختصاصی هتل که رایگان می باشد استفاده کنند.

 

 

 

نمایش بیشتر
آسانسور
اینترنت در لابی
تلویزیون
حوله
سرویس ایرانی
سرویس فرنگی
سشوار
کمد+رخت آویز
لوازم بهداشتی
نظافت روزانه
نمایش همه

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه