موقعیت یابی

هتل سارا کیش Sara Hotel Kish

"کیش، خیابان رودکی، رو به روی بازار رویا مال

درباره هتل سارا کیش

هتل سارا – Sara Hotel – به عنوان یکی از برترین هتل های جزیره کیش شناخته می شود. هتل سارا یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش است که به دلیل امکانات و خدماتی که ارائه می دهد، مشابه هتل های پنج ستاره است. این هتل دارای 4 طبقه (یک طبقه در زیر زمین به عنوان رستوران و سه طبقه بالای آن) بوده و در این طبقات 72 واحد متنوع با امکانات و خدمات گوناگون وجود دارد. اگر بخواهیم ظرفیت کلی هتل را بگوییم، در حدود 144 نفر می توانند در این هتل اسکان یابند. درباره نمای ظاهری هتل می توان چنین گفت که همانند قصرهای سفید با ستون های بزرگ است که ترکیبی از معماری ایرانی و اروپایی را به نمایش می گذارد.

با عبور از محوطه سر سبز و پر از گل های رنگی هتل و گذر از کنار کلبه باغ و چایخانه سارا به ساختمان اصلی هتل می رسیم، لابی مجلل و شیک این هتل یکی دیگر از مواردی است که نظر مسافران را به خود جلب می کند. مسافران تازه از راه رسیده می توانند تا آماده شدن اتاقشان بر روی مبلمان راحتی لابی استراحت کنند. این هتل در سال 1388 تاسیس شده است؛ اما به دلیل وجود مدیریت عالی و کارکنان زحمتکش نشانه ای از قدیمی بودن در هیچ جای اتاق ها و سالن ها مشاهده نمی شود. شما می توانید با اقامت در این هتل از سایر امکانات مانند اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، کافی شاپ و رستوران هتل نیز بهره مند شوید.

امروزه بیشتر سفرها به دلایلی نظیر خرید، تفریح، کار و غیره انجام می گیرد؛ اگر شما هم به یکی از این دلایل قصد سفر به کیش را دارید باید بدانید هتل سارا مناسب ترین مورد برای شما به شمار می رود.

این هتل در مرکز کیش قرار داشته و به عنوان قلب تپنده جزیره شناخته می شود. نمای بیرونی هتل به گونه ای است که می توان آن را در لیست زیباترین هتل های جزیره کیش جا داد؛ اما برتری هتل تنها به این موارد خلاصه نمی شود. امکانات داخل سالن و اتاق ها و خدماتی نظیر کلبه باغ، چایخانه از موارد متفاوت و جذاب این هتل به شمار می روند. اگر شما هم جز افرادی هستید که می خواهید با یک تیر دو نشان بزنید، به عبارتی در کنار یک سفر تفریحی به خریدهای خودتان نیز برسید و در عین حال هزینه ای معقول و مناسب پرداخت کنید، بی شک هتل سارا استثنائی ترین انتخاب برای شما است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هتل سارا و خدمات و امکانات داخلی هتل به سایت گلدیس پرواز مراجعه نمایید.

امکانات هتل سارا کیش

در این هتل امکانات و خدمات ویژه ای وجود دارد به گونه ای که نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب می کند. در این هتل به رفاه مسافران معلول نیز توجه شده و برای آن ها رمپ ورودی و آسانسور اختصاصی در نظر گرفته شده است تا بتوانند اقامت خوبی در این هتل داشته باشند. از دیگر امکانات این هتل می توان به لابی راحت و دلباز آن اشاره کرد که ظرفیت 15 نفر را دارد و شما می توانید قرارهای دوستانه و غیرکاری خود را در آنجا برگزار کنید. ونیز می توان به پذیرش و خدمات 24 ساعته اشاره کرد که نظر مثبت بسیاری از مسافران را به خود جلب می کند. همچنین پرسنل این هتل بسیار مودب و با حوصله با مسافران رفتار می کنند و به دو زبان انگلیسی و عربی نیز مسلط هستند تا بتوانند خدمات بهتری به مسافران خارجی ارائه دهند.

در این هتل پارکینگ مسقف وجود ندارد؛ اما مسافران می توانند خودروهای شخصی خود را در محوطه بزرگ هتل پارک کنند. از دیگر امکانات هتل می توان به ترانسفر فرودگاهی رایگان هتل سارا اشاره کرد که در اختیار تمامی مسافران قرار داده می شود، تنها کافی است در هنگام رزرو به آن اشاره کنید.

در صورت اقامت در این هتل می توانید از امکانات فراوانی که در اختیار مسافران قرار دارد استفاده کنید. از خدمات این هتل می توان به لاندری در ساعاتی معین، تاکسی سرویس برای عبور و مرور داخل شهری و صندوق امانات برای نگهداری وسایل با ارزش و مدارک مهم خود استفاده کنید. علاوه بر این موارد اگر پرواز شما اختلاف زمانی بسیاری با تحویل اتاقتان داشته باشد می توانید وسایل خود را در اتاق چمدان به امانت بگذارید. اینترنت بی سیم به صورت رایگان در اتاق ها و لابی وجود دارد، همچنین می توان به روزنامه رایگان موجود در لابی، دستگاه واکس کفش، آسانسور، دستگاه ATM و نمازخانه نیز اشاره کرد که همگی به رفاه بیشتر در سفر کمک می کنند. اگر شما برای سفر کاری به کیش آمده باشید می توانید از خدماتی همچون دستگاه فتوکپی، پرینتر، فکس و سالن همایش استفاده کنید.

درباره امکانات اتاق ها در بخش قبل به طور کامل توضیح داده شد، می توان به طور خلاصه وجود اینترنت، تلویزیون، مینی بار، صبحانه، سرویس بهداشتی فرنگی، پک بهداشتی شامل دمپایی، حوله، شامپو و غیره را از جمله خدمات و امکانات موجود در اتاق های هتل سارا دانست.

نمایش بیشتر
آسانسور
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
تلویزیون
حوله
سرویس فرنگی
سشوار
صبحانه
صندوق امانات
کمد+رخت آویز
لوازم بهداشتی
یخجال
نمایش همه

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه