موقعیت یابی

هتل اطلس مشهد Hotel Atlas Mashhad

مشهد، میدان بیت المقدس فلکه آب

هتل 3 ستاره اطلس

هتل 3 ستاره اطلس مشهد یکی از مشهورترین هتل‌های مشهد است که در سال 1355 تاسیس شد و در سال 1378 بازسازی شد. این هتل در فاصله کمی از حرم مطهر قرار دارد. هتل اطلس مشهد در میدان بیت المقدس (میدان آب) و نزدیک حرم مطهر واقع شده است.

برای کسانی که قصد اقامت در یک اقامتگاه راحت در شهر مشهد را دارند هتل سه ستاره مشهور اطلس با تجربه طولانی در هتلداری بهترین انتخاب است. اگر از جمله مسافرانی هستید که به تجربه و سابقه هتل اهمیت می‌دهید هتل اطلس مشهد بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. هتل اطلس یکی از اصلی ترین هتل‌های شهر با سال‌ها تجربه است.

علاوه بر این، مدیریت و پرسنل هتل افراد با تجربه‌ای هستند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا اقامتی به یاد ماندنی را برای مهمانان عزیز ایجاد کنند. به عبارت دیگر در این هتل، شما یکی از شیرین‌ترین و لذت بخش‌ترین سفرها را در طول زندگی خود تجربه خواهید کرد.

امکانات اتاق‌های هتل 3 ستاره اطلس در مشهد
ساختمان هتل اطلس در شهر مشهد دارای 7 طبقه و 159 واحد در اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق دو نفره سلطنتی، اتاق سه تخته سلطنتی، آپارتمان سلطنتی یک خوابه، آپارتمان دو خوابه سلطنتی و آپارتمان ویژه دو خوابه سلطنتی است. هتل اطلس مشهد دارای امکاناتی مانند کافی شاپ و رستوران، پارکینگ، اتاق جلسات، سیستم اعلام حریق، اینترنت، لباسشویی، اتاق چمدان و سرپرستی است.

 

نمایش بیشتر
آسانسور
تلویزیون
چای ساز
حوله
سرویس ایرانی
سرویس فرنگی
کمد+رخت آویز
لوازم بهداشتی
نظافت روزانه
یخجال
نمایش همه

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه