موقعیت یابی

هتل نیما مشهد Hotel Nima Mashhad

مشهد، خیابان طبرسی بین طبرسی 25 و 27

هتل نیما مشهد

یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که به دلیل فاصله کم و کیفیت مطلوب هر ساله پذیرای زائرین بسیاری است. این هتل مشهد در سال 1389 احداث گردید که البته بعد ها در سال 1395 مورد باز سازی قرار گرفت.هتل نیما مشهد دارای لابی بسیار زیبا و شیکی می باشد که در همان ابتدای ورود به این هتل شما را از انتخاب خود راضی می کند.

اتاق هایی با طراحی ساده و فضایی کوچک در هتل نیما مشهد
هتل زیبای نیما مشهد دارای 59 باب اتاق می باشد که هر کدام از با طراحی ساده و فضالی نسبتا کوچک در اختبار شما عزیزان قرار دارند. اگرچه اتاق های این هتل کوچک هستند اما امکانات رفاهی را به طور کامل در اختیار مهمانان قرار خواهند داد. به گونه ای که شما دچار هیچگونه مشکلی نمی شوید.

از جمله امکانات در اتاق های هتل جذاب نیما مشهد می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، آپاژور و ….. اشاره نمود. چوب های به کار رفته در دکوراسیون زیبایی را به فضای آن ها بخشیده است و حس دلنشین را هنگام استراحت به شما منتقل می کند.

 امکانات هتل نیما مشهد 
مدیریت هتل نیما در مشهد تمامی امکاناتی که برای رفاه مهمانان مورد نیاز است را در فضای این هتل ایجاد کرده است. البته تمامی این امکانات در خور یک هتل سه ستاره معمولی می باشند و به خوبی انتظارات درباره این هتل را برطرف می کنند.

پذیرش 24 ساعته هتل نیما مشهد به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به زائرین محترم می باشد. همچنین از جمله امکانات و خدمات این هتل می توان به لابی مجهز، اینترنت رایگان، مینی بار، صندوق امانات، اتاق چمدان، تاکسی سرویس و … اشاره نمود.

 

نمایش بیشتر
آسانسور
اینترنت در لابی
تلویزیون
حوله
سرویس ایرانی
سرویس فرنگی
صندوق امانات
کمد+رخت آویز
لوازم بهداشتی
نظافت روزانه
هیتر گرمایش
یخجال
نمایش همه

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه