موقعیت یابی

هتل رویان قائم کیش Royan Ghaem Hotel Kish

کیش، بلوار ساحل روبروی بازار زیتون، هتل ریان قائم

درباره هتل رویان قائم کیش

هتل رُیان قائم کیش – Royan Ghaem Hotel – هتلی سه ستاره و یکی از معروف ترین هتل های جزیره کیش است که در سال ۱۳۷۶ افتتاح شد و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل در شش طبقه بنا شده و مجموعا با 100 باب اتاق پذیرای مسافران جزیره کیش می باشد. اتاق های این هتل برای ظرفیت های 2 تا 4 نفره طراحی شده اند. تمامی اتاق های هتل با دکوراسیون بسیار شیک و طراحی منحصر به فرد در اختیار مسافران جزیره کیش قرار می گیرند.

این هتل خدمات بسیار متنوعی را در اختیار مسافران قرار می دهد. هتل ریان قائم که در بلوار ساحل واقع شده فاصله بسیار کمی تا ساحل و مراکز تجاری کیش دارد و همین امر موجب افزایش طرفداران این هتل شده است. همچنین، این هتل نسبت به برخی از جاذبه های گردشگری جزیره مانند اسکله تفریحی و پلاژ نیز فاصله کمی دارد و مسافران می توانند با طی کردن فاصله ای کوتاه، خود را به محل مناسب شنا و انواع ورزش ها و تفریحات آبی برسانند. همچنین خدمات عالی، برخورد خوب کارکنان و امکانات و هزینه مناسب این هتل باعث شده که مسافران در سفرهای خود هتل ریان قائم کیش را برای اقامت انتخاب کنند. اگر شما هم قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید می توانید انواع اتاق های این هتل را در گلدیس پرواز مشاهده و بررسی کنید و در صورت نیاز از کارشناسان سایت گلدیس پرواز کمک بگیرید تا بتوانید بهترین برنامه را برای سفر خود تنظیم کنید.

امکانات هتل رویان قائم کیش

این هتل به دلیل نزدیکی به ساحل، مراکز تجاری و جاذبه های گردشگری جزیره، در بین مسافران طرفداران زیادی دارد. علاوه بر این، هتل ریان قائم کیش امکانات متنوعی نیز در اختیار مسافران و مهمانان قرار می دهد تا سفری خاطره انگیز را تجربه کنند که از جمله آن می توان به رستوران و کافی شاپ اشاره کرد.

در صورت رزرو هر کدام از اتاق های هتل ریان قائم، امکاناتی نظیر تلویزیون، اینترنت، تلفن، شبکه فیلم داخلی، یخچال، اسپلیت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفا حریق، صندوق امانات، جالباسی، میز آرایش، آباژور، سرویس بهداشتی فرنگی، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار، حمام، مبلمان، مینی بار با هزینه و… به مسافران تعلق می گیرد. تمامی اتاق ها کف پوش سرامیک داشته و به پنجره دوجداره مجهز شده اند تا سر و صداهای احتمالی محیط، آرامش مسافران را بر هم نزند.

از دیگر امکانات موجود در فضای هتل می توان به لابی، فضای سبز، نمازخانه، رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، آتلیه، اتاق چمدان، آژانس مسافرتی، گشت نیم روزی، پارکینگ با ظرفیت 25 خودرو، تلفن در لابی، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه داری، کپسول آتش نشانی، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، تلویزیون در لابی، لاندری (خشکشویی)، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، خدمات برای معلولین، خدمات ارسال فکس، فتوکپی، پرینتر، خدمات تهیه بلیت، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی و… اشاره کرد.

نمایش بیشتر
آسانسور
تلویزیون
حوله
روم سرویس
سشوار
صبحانه
صندوق امانات
کمد+رخت آویز
لوازم بهداشتی
یخجال
نمایش همه

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه