موقعیت یابی

هتل میراژ کیش Mirag Hotel Kish

بلوار دریا، روبروی فلامینگو هتل میراژ کیش

درباره هتل میراژ کیش

هتل میراژ – Mirage Hotel – یکی از هتل‌های 5 ستاره جزیره کیش در نزدیکی دریای نیلگون خلیج فارس قرار دارد. در نگاهی اجمالی به نمای بیرونی این هتل، سنگ‌ های سفید رنگ با یک معماری خاص را مشاهده می‌کنید که از دوردست‌ ها نگاه ‌ها را به خود خیره کرده و لقب عروس جزیره را شایسته این بنا می‌کند. تنها زیبایی و منحصر بفردی نمای بیرونی نیست که نگاه‌ها را به خود خیره می‌کند؛ هنگامی که هر مسافری با امکانات و خدمات هتل میراژ آشنا می‌شود و برخورد گرم و صمیمی کارکنان را می‌بیند، شیفته این هتل می‌شود. گویی تمام این موارد کنار هم جمع شده‌اند که هتل میراژ را به عنوان یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره جزیره به مسافران و توریستان معرفی کنند.

اگر شما هم قصد سفر به جزیره مرجانی کیش را دارید و به دنبال هتلی لوکس با قیمت مناسب می گردید، برای رزرو و آشنایی با امکانات و ویژگی های هتل میراژ به سایت گلدیس پرواز مراجعه کنید.

مشخصات هتل میراژ کیش

هتل میراژ در سال 1397 در 9 طبقه ساخته شده است و یکی از نوسازترین و جدیدترین هتل های جزیره کیش شناخته می شود. نوساز بودن هتل باعث شده به روزترین تجهیزات و امکانات در ساخت آن به کار رود. این هتل دارای 178 اتاق، سوئیت و کابانا است که انتخاب را برای مسافران دشوار کرده است. شاید با خود فکر می کنید که چگونه امکان دارد، 178 اتاق در 9 طبقه جای بگیرد, برای پاسخ به این سوال باید بگوییم، بسیاری از اتاق های هتل به صورت کابانا در محوطه هتل ساخته شده اند که یکی از موارد جذاب و معرکه این هتل به شمار می آید. معماری و نمای بیرونی این هتل نیز بسیار خاص و متفاوت است و هنگامی که وارد ساختمان هتل می شوید با لابی مجلل با کفپوش مرمری، لوسترهای بزرگ و محیطی گرم و دلپذیر مواجه می شوید، این لابی ظرفیت 135 نفر را دارد و می توانید قرارهای دوستانه و کاری خود را در آنجا برگزار کنید.

این هتل دارای پارکینگ مسقف به تعداد 10 خودرو است که به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد. اگر شما با خودروی شخصی خود سفر می کنید بهتر است دیگر نگران امنیت آن نباشید، زیرا هتل میراژ مطمئن ترین پارکینگ را در اختیار شما قرار می دهد. این هتل در نزدیکی ساحل واقع شده است و دسترسی شما را به دریا و مراکز تفریحی و تجاری را آسان کرده است.

امکانات عمومی هتل میراژ کیش

دستگاه های فکس، پرینتر، فتوکپی در هتل وجود دارد که برای جلسات اداری و کاری بسیار مهم و کاربردی هستند. این هتل دارای بهترین استخر، سونا، جکوزی است که به صورت کاملا رایگان در اختیار مسافرانی که در هریک از اتاق های هتل در حال اقامت هستند، قرار می گیرد. لابی بزرگ این هتل با متراژ 400 مترمربع دارای ظرفیت 200 نفر است، شما می توانید برای خواندن روزنامه رایگان، ملاقات های کاری و دوستانه به آنجا مراجعه نمایید و از فضای گرم و دلنشین آن بهره مند شوید. ناگفته نماند اینترنت نامحدود و تلویزیون در لابی وجود دارد که می توانید از آن ها نیز استفاده کنید. خدمات لاندری، باربری، بیدار باش، خانه داری و غیره نیز از دیگر امکانات بی شمار این هتل هستند.

نمایش بیشتر
آسانسور
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
پارکینگ
تلویزیون
تهویه مطبوع
چای ساز
حوله
سرویس فرنگی
سونا جکوزی
صبحانه
صندوق امانات
لوازم بهداشتی
یخجال
نمایش همه

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

پاکیزگی
0 /5
دقت
0 /5
ارتباط
0 /5
مکان
0 /5
ورود
0 /5
ارزش
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

گفتگو را شروع کنید

برای شروع مکالمه روی پشتیبان ها کلیک کنید

مدت زمان پاسخگویی 5 الی 15 دقیقه